Economica.net | Strategiile prin care Mega Image și Profi doresc să-și ridice cota de piață
- Economica.net prezintă strategiile proprietarul Mega Image și Profi pentru a atrage cotă de piață.
Acolo unde nu poate crește organic sau prin achiziții, cum este, spre exemplu, piața din SUA, gigantul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțurilor Mega Image și Profi, investește în subvenționarea prețurilor la raft. În România, strategia este diferită iar compania resimte impactul impozitul minim pe cifra de afaceri.
„În ciuda reglementărilor privind impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) din România, Mega Image a introdus o nouă ofertă personalizată care a oferit clienților o reducere de 35% la produsele cele mai relevante pentru ei”, anunță retailerul olandezo-belgian în raportul financiar, citat de Economica.net.
Se referă la posesorii de card Conect care au diverse beneficii și oferte personalizate, fiind totodată forma prin care lanțul de aproximativ 1.000 de magazine adună date despre clienții săi.
Produse sub marca proprie
Aceasta nu este însă singura strategie pe care grupul a pus-o în practică pentru a-și stabiliza sau chiar crește cota de piață pe piețele unde nu a făcut achiziții, cum este cazul României unde a cumpărat Profi.
Pe alte piețe din Europa, spre exemplu, retailerul și-a extins gama de produse sub marcă proprie. Este cazul Albert Heijn, lanț din Olanda și Belgia, care vinde acum 350 de produse sub marca privată AH Terra. De asemenea, peste 20 % din gamă a ajuns să facă parte din oferta zilnică de produse la preț redus „Price Favorites” a mărcii și toate articolele beneficiază de o reducere suplimentară de 10% ca parte a programului de fidelizare AH Premium.
Mai multe amănunte în articolul din Economica.net.
Recomandări articole Business News by termene.ro
România va majora taxele după alegeri. Anunțul făcut de Ștefan Nanu, șeful Trezoreriei