Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie

Dosare instanta - Managementul dosarelor din instanță - Ai acces la informatii actualizate in timp real

Dosare instanta - Gestionezi automatizat oricâte dosare ai nevoie. Îți monitorizezi propriile dosare sau pe cele ale partenerilor și primești notificări când apar noi evoluții în procese.

Facilități Vreau să testez platforma
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 1, termene.ro

Verificare dosare judecatorie - Principalele funcționalități la care ai acces prin Managementul dosarelor din instanță

Ești la curent în permanență cu tot ceea ce se întâmplă în dosarele pe care le monitorizezi. Filtrezi și cataloghezi dosarele în funcție de criteriile de interes.

Informații generale despre dosare

Actualizarea datelor are loc minimum o dată pe zi, cu o capacitate de 200 de dosare pe secundă, din sursele ecris-portal.just.ro și ÎCCJ

Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 2, termene.ro
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 3, termene.ro
Informații generale despre dosare
  • Numărul dosarului
  • Instanța
  • Materia și obiectul
  • Data ultimei modificări
  • Părțile implicate
  • Ședințele
  • Soluțiile
Notificări în timp real

Poți alege cine sunt persoanele notificate suplimentar

Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 4, termene.ro
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 5, termene.ro
Notificări în timp real
  • Cu maximum 10 zile înaintea ședinței
  • În ziua ședinței
  • Se înregistrează o soluție
  • Se stabilește un termen nou
  • Se înregistrează o cale de atac
  • Se schimbă instanța
  • Se repune pe rol un dosar soluționat
Statistici automatizate

Monitorizarea portofoliului de dosare, cu actualizare în timp real

Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 6, termene.ro
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 7, termene.ro
Statistici automatizate
  • Distribuția dosarelor pe județe
  • Distribuția dosarelor pe materia juridică
  • Distribuția dosarelor pe stadiul procesual
  • Distribuția dosarelor pe ani/luni
  • Distribuția numărui de ședințe pe lună/zi
  • Evoluția anuală de dosare noi/vs./dosare soluționate
Filtre prestabilite și personalizate

Gestionare rapidă și eficientă a portofoliului de dosare pe baza criteriilor relevante

Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 8, termene.ro
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 9, termene.ro
Filtre prestabilite și personalizate
  • Starea dosarului
  • Materia juridică
  • Tipuri de instanță
  • Stadiu procesual
  • Data ședinței
  • Tag-uri personalizate
Personalizarea sistemului de îndosariere

Denumirile specifice pentru dosare și criteriile personale de clasificare simplifică gestionarea portofoliului.

Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 10, termene.ro
Dosare instanta - Verificare dosare judecatorie, 11, termene.ro
Personalizarea sistemului de îndosariere
  • Nume personalizat pentru dosare
  • Câmpuri personalizate de indexare (text, număr sau listă)
  • Note personale atașate ședințelor
  • Sarcini personale stabilite pe dosare
  • Documente colaterale atașate dosarelor

Verificare procese tribunal - 8 motive să folosești Termene.ro

Programează o întâlnire online cu un consultant Termene

  • Eviți colaborarea cu firme care au probleme financiare, fiscale sau juridice.
  • Găsești informații despre orice firmă din România și rapoarte online din peste 20 de țări
  • Poți genera în timp real analize și studii de piață, generale și personalizate
  • Recuperezi banii din facturile neîncasate la termen, înainte să-ți afecteze fluxul de numerar
  • Accesezi lista companiilor rău-platnice și îți poți raporta datornicii
  • Eviți riscul de fraudă TVA prin PartnerSCAN (aplicație dezvoltată cu Deloitte România)
  • Ai acces la rapoarte actualizate ale Centralei pentru Incidentele de Plată (CIP) din România
  • Verifici și monitorizezi dosarele care ajung în instanță
Ce spun clienții Termene

Întotdeauna am considerat că trebuie să fac lucrurile cât mai profesional posibil și să am parteneri cât mai buni. De aceea am ales să lucrez cu Termene.ro

Alexandru Pușa Avocat Coordonator

Portalul Termene.ro a depășit cu succes stadiul de administrator bază de date dovedindu-se a fi un excelent instrument de profiling și business intelligence.

George Anghel CEO Insights Enterprise

Ce-mi place cel mai mult la termene.ro e interfața user-friendly și faptul că se mișcă incredibil de bine. În BizZilla, aplici filtrele, iar rezultatele apar instantaneu!

Adrian Cioroianu Trainer executive, AC Knowledge Romania

Noi am folosit alți furnizori de API și am trecut la Termene. Suntem în al treilea an de colaborare și suntem mulțumiți de informațiile pe care le primim.

Cătălin Micu Product manager Credius IFN

Folosim API-ul de la Termene de mai bine de un an. Pentru BT Leasing înseamnă rapiditate in tranzactionare, anulare de work și rework pe fluxul operational.

Marian Pop Director operațiuni BT Leasing

Echipa Termene s-a dovedit a fi foarte receptivă la solicitările partenerilor implicați în proiect, s-a adaptat și a conceput soluția cea mai potrivită, care să răspundă exigențelor proiectului.

Cristina Totu Director Direcția IMM, CEC Bank

Suntem foarte mulțumiți de această colaborare și cu siguranță dorim să includem Termene și în următoarele proiecte. Echipa dedicată OMVP are o înțelegere foarte bună a nevoilor.

Dorin Constantin Marcu Senior Expert Application Integration, Downstream IT OMV Petrom
date despre firme - termene.ro
Alege să fii în control când e vorba despre afacerea ta.
Vreau să testez platforma

Dosare instanta - Managementul dosarelor din instanță - Ia decizii mai bune intr-un mod eficient

Te-ar putea interesa și
Taxele fiscale ar putea fi reduse în cazul PFA-urilor, dar și pentru Întreprinderile Individuale și Întreprinderile Familiale
Juridic

O propunere legislativă propune reducerea poverii fiscale în cazul a trei dintre cele mai numeroase categorii de mici întreprinzători: persoanele fizice autorizate (PFA), Întreprinderile Individuale și Întreprinderile familiale. Inițiativa a fost înregistrată la Senat la sfârșitul săptămânii și prevede noi plafoane de taxare a celor trei categorii.  Actualul cadru legislativ Ordonanța Guvernului nr. 16/2022 pentru […]

Cezar Amariei
scris de Cezar Amariei
27 May, 2023
5 minute
La ce este util un raport Recom? Ce date sunt în raportul scos de la Registrul Comerțului
Juridic

Oricine antreprenor dorește poate obține un raport de la Registrul Comerțului (Recom) referitor la situația unei firme, a acționariatului și administratorilor, conform înregistrărilor oficiale. Datele pot fi obținute după achitarea unei taxe de 20 de lei, pentru datele la zi. Pentru istoricul firmei, suma ajunge la 250 de lei. Documentul eliberat de Oficiul Național al […]

Cezar Amariei
scris de Cezar Amariei
26 May, 2023
5 minute
ANAF și Ministerul Finanțelor își pasează vina pentru blocarea platformei de depunerea declarațiilor de bilanț. Fiscul a recomandat să nu se aplice amenzi pentru întârzieri rezonabile
Juridic

Blocarea repetată a platformei ANAF în plin termen de depunere a declarațiilor pentru bilanț este tratată cu pasarea responsabilității de principalii factori implicați: Ministerul Finanțelor face trimitere la ANAF care face trimitere la Ministerul Finanțelor. CECCAR a cerut printr-un comunicat prelungirea termenului de 30 mai. Termene.ro a aflat că șefii Fiscului vor lua o decizie […]

Cezar Amariei
scris de Cezar Amariei
25 May, 2023
6 minute
Discută direct cu un consultant Termene
Sau creează-ți un cont gratuit acum!

DESCARCĂ APLICAȚIA

Verifică asociații
și administratorii oricărei companii

DESCARCĂ APLICAȚIA

Verifică asociații și administratorii oricărei companii