Ce este Termene.ro?

Termene.ro este o platformă complet automatizată în care ai acces direct la informații din 15+ surse oficiale și actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România. Înființată în anul 2014, Termene.ro este accesată zilnic de peste 50.000 de companii, pe care le sprijinim să identifice la timp oportunitățile de afaceri și să evalueze corect riscurile prin analize de piață, rapoarte și statistici care pot fi personalizate sau monitorizări ale portofoliului de clienți .

Promisiunea Termene.ro:

  • SIGURANȚĂ - acces la informații actualizate instantaneu, verificate, procesate și sintetizate
  • CONFORT - viteză impecabilă de afișare a datelor interogate
  • EFICIENȚĂ - informații corelate din 15+ surse autorizate într-o singură platformă

Cum te ajută platforma Termene.ro

Diferite nevoi, un numitor comun: eficiența. Indiferent de rolul pe care îl ai, pe Termene.ro găsești ușor și rapid informația de care ai nevoie; pentru ca tu să iei decizii mai bune într-un mod eficient.


Verificare firme

Indiferent de domeniul în care activezi ai nevoie de informații sigure despre companiile partenere, concurente sau prospectate. Ai acces instantaneu la informații brute sau rapoarte avansate despre datele financiare, fiscale și juridice ale tuturor firmelor din România, din surse sigure și actualizate în timp real.

  • Poți vizualiza harta acționariatului oricărei firme, ca să știi exact cu cine faci afaceri. Găsești conexiunile dintre toate firmele la care sunt asociați sau acționari partenerii tăi de business.
  • Afli care este capacitatea de plată a partenerilor tăi, ca să decizi informat ce termen de plată poți acorda clientului tău sau dacă e mai sigur să ceri plata în avans ori la livrare.
  • Ai acces la lista persoanelor expuse politic, ca să verifici dacă acționarii companiilor partenere sunt implicați politic. Fișa PEP cuprinde informații despre funcție și apartenență politică, grade de rudenie cu alte persoane publice și mențiuni din presă.
  • Identifici beneficiarul firmei, ca să fii în conformitate cu legislația pentru prevenirea spălării banilor.
  • Monitorizezi propriul portofoliu de firme și ești notificat imediat ce apar modificări în statutul propriilor parteneri.

Deții controlul asupra situației companiei tale fiindcă primești notificări în timp real dacă îți expiră sediul social, dacă ești raportat în RedBill, dacă numele societății tale apare într-un dosar sau dacă se întâmplă modificări într-un dosar mai vechi.



BizZilla - Prospectare, analize și studii de piață

Vrei să-ți dezvolți afacerea, dar e important s-o faci sănătos. Instrumentele de prospectare și analiză te ajută să identifici noi direcții de business sau noi clienți și să-ți cunoști concurența. Îți asumi doar riscuri calculate, pe baza unor studii de piață personalizate cu ajutorul celor peste 50 de filtre disponibile.

  • Economisești timp atunci când lucrezi cu informații structurate și ușor de accesat
  • Iei decizii informate și rapide fiindcă baza de date se actualizează în timp real
  • Identifici mai ușor nișele de piață profitabile pentru tine după ce analizezi cu grad înalt de certitudine domeniile de interes
  • Ești mereu ancorat în realitate și poți încheia parteneriate mai profitabile atunci când ai acces la informații financiare și juridice despre companii
  • Descoperi avantajul competitiv dacă apelezi la expertiza specialiștilor Termene

RedBill - Biroul facturilor neîncasate

Protejează-ți cash flow-ul și intră în afaceri cu parteneri de încredere! Cele trei module RedBill îți dau acces la lista companiilor care au fost raportate pentru întârzieri la plată, îți permit să raportezi propriii datornici și să dai în colectare amiabilă facturile cu termene depășite.

  • Alege să faci afaceri cu parteneri de încredere. Înainte să semnezi un nou contract de colaborare, verifică lista firmelor raportate pentru neplata facturilor.
  • Întârzierile la plată îți pot afecta serios fluxul de capital al companiei. Evită blocajul financiar și dă în colectare amiabilă facturile neîncasate. Tot procesul este automatizat și statusul colectării îți este raportat în timp real.
  • Costurile colectării sunt predictibile fiindcă plătești un singur comision, care crește odată cu numărul zilelor de întârziere. Poți calcula costurile în platformă, cu Calculatorul Termene.
  • Comisionul îl vei plăti doar dacă ți se recuperează banii și va fi raportat la suma colectată.
  • Ai posibilitatea să raportezi clienții care întârzie plata facturilor pentru produsele sau serviciile livrate. E decizia ta dacă numele lor vor fi publice în lista datornicilor sau doar vor fi notificați. În oricare dintre situații, identitatea ta este confidențială.

Întrebări frecvente

Care sunt informațiile la care am acces atunci când verific o firmă?

Accesul la informațiile despre firme depinde de tipul de licență pe care o ai pe cont.
O licență completă îți oferă acces la:

  1. Datele companiei
  2. Asociați și Administratori
  3. Informații specifice
  4. Informații financiare
  5. Informații juridice
Citește mai mult!

În pagina cu detaliile dosarelor sunt cuprinse următoarele informații:

  1. Numărul dosarului;
  2. Informații generale: numărul dosarului, instituția, data înregistrării, secția, materia, obiectul, stadiul, căile de atac, ultima modificare, ultima actualizare;
  3. Personalizare dosar;
  4. Părți în dosar;
  5. Ședințe;
  6. Sarcini;
  7. Documente atașate;
  8. Traseul dosarului;
  9. Meniul contextual cu următoarele funcții: opțiuni notificări, sarcini cu alertă, calculator taxă de timbru, generare raport PDF dosar, transmitere informații dosar pe e-mail și funcția de arhivare a dosarului.
Citește mai mult!

Termene trimite informare GDPR către DEBITOR.

Facturile sunt trimise automat către KRUK și începe procesul de colectare (actualizarea se face o dată pe zi, în timpul zilelor lucrătoare).

Debitorul primeste un link securizat unde are acces la facturile restante, datele creditorului, banca si IBAN-ul unde poate să facă plata și unde poate adăuga dovada plății.

Informațiile din RedBill sunt actualizate la fiecare schimbare de status înregistrată în procesul de colectare. Stadii ale procesului:

  1. S-a contactat clientul.
  2. Start proces de colectare.
  3. S-a înregistrat promisiune de plată.
  4. Plată confirmată de client. Necesită verificări.
  5. Clientul refuză plata.
  6. Stop proces de colectare.

După ce avem confirmarea plății de către debitor, creditorul trebuie să confirme plata în platformă.

Se emite factura de comision raportat la suma colectată.

Citește mai mult!

Preiei în siguranță diferite seturi de date financiare și juridice despre firmele cu care colaborezi:

API - Asociați și Administratori - simplu

API - Date generale minimaliste

API - Info companie

API - Puncte de lucru

API - Date financiare-bilanț

API - Date generale

API - Datorii ANAF

API - Asociați și Administratori - complet

Citește mai mult!

Ai acces la toate mențiunile din Monitorul Oficial al României partea a IV-a, de la înființarea firmei căutate până în prezent.

Poți efectua căutări folosind sintaxe precum: CUI firmă, nume administrator, adresă, capital social. Tehnologia NER (Named Entity Recognition) facilitează identificarea entităților din documente.

Citește mai mult!

Discută direct cu un consultant Termene

Sau creează-ți un cont gratuit acum!

DESCARCĂ APLICAȚIA

În decembrie, verifică gratuit asociații
și administratorii oricărei companii

DESCARCĂ APLICAȚIA

În decembrie, verifică gratuit asociații și administratorii oricărei companii