Descoperă soluțiile Termene.ro pentruCEO

Într-o piață instabilă și imprevizibilă, e necesar să verifici solvabilitatea clienților și seriozitatea furnizorilor, ca să-ți asiguri predictibilitatea cash flow-ului. Ai nevoie să te bazezi pe date sigure atunci când iei decizii de care depinde viitorul companiei.

Înregistrează-te

Contexte identificate de Termene.ro

Accesul în orice moment la informații despre partenerii de afaceri îți asigură controlul asupra afacerii tale. Anticipează momentele critice care te pot destabiliza și ia măsuri în avans, ca să eviți efectele negative.

Pierderea unui client sau a unui furnizor important

Afli tardiv că unul dintre parteneri se află în dificultate. Ești impactat la nivel de venituri sau de flux operațional. Pierzi focusul de la strategia de bază a companiei pe perioada crizei. Deciziile luate în grabă sunt mai degrabă pompieristice decât strategice, constructive.

Delegarea responsabilității către departamentul de Credit Risk

Volumul mare de informații care trebuie transferat către oameni noi necesită o perioadă lungă de training. Lipsa de structură în activitatea curentă poate conduce la încărcarea inutilă a angajaților cu informații.

Gestionarea unui număr mare de clienți/furnizori

Pierderea unui om-cheie zdruncină serios fluiditatea operațiunilor în companie. La fel și apariția unor evenimente neprevăzute, precum înregistrarea unei facturi primite de la o firmă inactivă fiscal sau anularea unei livrări pentru că furnizorul a intrat în insolvență. Informații esențiale se pot pierde din cauza volumului mare de muncă.

Ce diferențiază soluția Termene.ro?

Informații legale, actualizate în timp real

Ai siguranța că accesezi cele mai noi date disponibile despre companiile pe care le verifici.

Informații integrate din 15+ surse oficiale

Îți eficientizezi timpul și resursele pentru că platforma reunește toate datele de care ai nevoie ca să-ți gestionezi afacerea.

Platformă intuitivă cu viteză ireproșabilă

Beneficiezi la maximum de avantajele digitalizării. Orice informație e la un click distanță și se afișează instantaneu.

Alerte și notificări

Poți alege să fii alertat atunci când se apropie un termen limită pentru propria companie. Ești notificat atunci când apar schimbări în statutul partenerilor monitorizați.

Consilier dedicat

Experiența pe care am adunat-o ne-a învățat că dincolo de afaceri sunt întotdeauna oameni. Ținem cont de asta în fiecare interacțiune pe care o avem cu clienții noștri.

Suport tehnic

Nu-i nevoie să fii expert în tehnologie ca să folosești platforma. Dacă se întâmplă să te blochezi la un pas, îți acordăm sprijin ca să-ți poți rezolva problema.

Vrei să-ți monitorizezi îndeaproape întregul portofoliu de parteneri de afaceri.

E mai ușor cu Termene.ro!

Te-ar putea interesa și

Impactul pandemiei asupra mediului de business: Cifra de afaceri din industria HoReCa a scăzut cu 35% în anul 2020
Analize Termene.ro

Termene.ro publică analize și informații despre impactul pandemiei asupra mediului de business în cele mai mai importante sectoare de activitate ale economiei. Începem cu industria ospitalității, unul dintre cele mai afectate sectoare ale economiei, pe baza celor mai proaspete informații și date disponibile utilizatorilor platformei Termene.ro.   Cifra de afaceri din industria HoReCa a scăzut […]

termene.ro
scris de termene.ro
09 Jun, 2021
7 minute
Analiză Termene.ro – Evoluția Tarom, compania unde eșuează toate guvernele
Analize Termene.ro

Tarom este una dintre companiile naționale cele mai populare printre români, deși este într-o profundă și perpetuă criză. Tarom este una dintre companiile unde eșuează toate guvernele României.   În ciuda investițiilor aprobate periodic de guvernul României, Tarom se încăpățânează să fie una dintre companiile cu pierdere aproape garantată în fiecare an.   Am verificat […]

Marian Hanganu
scris de Marian Hanganu
02 Jun, 2021
6 minute
O greșeală de marketing frecventă în planurile de afaceri ale start-up-urilor
Business know-how

Scriu planuri de afaceri pentru clienți de peste 20 de ani. Jumătate dintre ele au fost pentru firme nou-înființate. Există o greșeală de marketing frecventă în planurile de afaceri ale start-up-urilor, dar și a firmelor care intră pe piețe noi sau lansează produse noi. Este o eroare gravă, care poate distruge șansele de realizare a […]

Marian Hanganu
scris de Marian Hanganu
25 May, 2021
5 minute

Discută direct cu un consultant Termene

Sau creează-ți un cont gratuit acum!