Economica.net | Planul de vânzări al BYD pentru primul an de prezență pe piața din România
- Economica.net prezintă un interviu cu Andrei Duică, Brand Manager BYD România. Acesta precizează că are ca „obiectiv pentru primul an, 5.000 de mașini vândute. Estimez circa 50 de puncte de vânzare BYD la nivel de țară”.
Andrei Duică, Deputy Brand Manager BYD România, este cel care va superviza debutul mărcii chineze pe piață, tot el fiind cel care va gestiona rețeaua de dealeri ca șef la companiei naționale de vânzări. Cu ștate vechi în comerțul cu mașini, el a explicat în exclusivitate pentru Economica.net care este strategia de implementare a BYD pe piața din România și care sunt primele obiective, anunță Economia.net.
Încă de la finalul anului trecut devenise evident că marca BYD, una dintre cele mai puternice din China și singura care, aparent, se poate lupta cu Tesla pentru supremația în domeniul vânzărilor de mașini electrice, are în plan intrarea pe piața din România.
Planul
În primăvara acestui an informațiile inițiale au fost confirmate, iar planul de implementare pe piață a debutat cu alegerea unui director cu experiență care are sarcina de a își forma o echipă performantă și, în același timp, de a crea o rețea de distribuție puternică.
În acest context, Andrei Duică, noul Deputy Brand Manager BYD România, cel care a intrigat întreaga piață declarând că BYD va intra în România „ca un tsunami” și va ajunge „numărul 1”, a explicat pentru Economica.net viziunea și planurile sale care, deși par complicate, în opinia sa sunt simple și vor asigura un debut cu succes pe piață.
Recomandări articole Business News by termene.ro
Munca umană mai are un avantaj competitiv de cel puțin 5 ani în fața Inteligenței Artificiale