Business News

O platformă de vânzări auto propune vizionări online, dar și oferte de tip licitație pentru automobile

25 iulie 2024, de , in
Loading the Amira Audio Citește articolul...

Direktcar.ro este dedicată celor care doresc să vândă, dar mai ales să cumpere mașini second-hand, online, din confortul caselor lor, fără a fi nevoie să se deplaseze decât înainte de achiziție.

Investiția în dezvoltarea şi lansarea platformei se ridică la 500.000 de euro. Platforma asigură un proces de licitaţie intuitiv, uşor de navigat, pentru utilizatori persoane fizice sau dealeri auto.

„Am creat o platformă de licitaţii auto online pentru a îmbunătăți modul în care sunt vândute maşinile second-hand, astfel încât să fie vândute mai repede şi la un preţ echitabil format în funcţie de cerere şi ofertă”, declară Cristian Aconi, fondator al platformei de licitaţii auto online Direktcar.ro.

Cum funcționează platforma

Vizionarea online de maşini în timp real

Înainte de achiziţie, maşinile pot fi vizionate şi online pentru o eficienţă mai mare.

Funcţia de vizionare online a maşinii în timp real permite utilizatorilor să participe la sesiuni live de prezentare a autoturismelor disponibile la licitaţie, similar cu un apel pe Zoom sau Skype.

În aceste sesiuni, vânzătorul şi potenţialii cumpărători interacţionează în timp real, oferindu-şi o experienţă autentică de vizionare.

„Faptul că vizionarea maşinilor era până acum doar fizic posibilă limita intenţia cumpărătorilor în a participa activ în licitaţiile de automobile. De acum înainte, ne aşteptăm ca, după ce au vizionat maşinile second-hand, să crească numărul participanţilor la licitaţiile auto şi implicit şi numărul tranzacţiilor reuşite. Practic, în ziua şi ora stabilite de către vânzătorul maşinii pot fi chiar şi 100 de cumpărători interesaţi, care vor putea să vadă maşina ce va fi prezentată de către vânzător. Şansa unei tranzacţii creşte cu 100% în opinia noastră. Cei care au folosit-o până acum au fost impresionaţi”, explică Cristian Aconi, fondator al platformei de licitaţii auto Direktcar.ro.

Avantaje

„Dacă printr-un anunţ clasic de vânzare auto nu ştii când se întâmplă tranzacţia, la licitaţie acest termen este clar stabilit. De regulă, o vânzare printr-un anunţ clasic poate dura până la 6 luni, dar prin metoda licitaţiei vânzarea poate avea loc între 14 şi 30 de zile. Există o singură zi de vizionare şi o singură zi de închidere a licitaţiei auto”, mai adaugă declară Cristian Aconi.

„În plus, un avantaj considerabil este faptul că proprietarii de maşini sunt cei care vând, nu casa de licitaţie – platforma Direktcar.ro este un canal de promovare şi de vânzare accelerată, iar tranzacţia se încheie direct între proprietar şi cumpărător, de regulă într-o întâlnire fizică. Piaţa de maşini second-hand este în continuă creştere în România, iar în cele mai multe cazuri românii îşi doresc să vândă sau să cumpere cât mai repede maşina dorită, fapt pentru care licitaţia este o metodă eficientă şi apreciată de utilizatori indiferent de scopul acestora”, spune Cristian Aconi.

Pentru a putea implementa opţiunea de vizionare online, Direktcar.ro foloseşte o colecţie de proiecte open source, prin intermediul Jitsi as a Service (JaaS), care facilitează o integrare completă în platformă a capabilităţii de videoconferinţă, cu posibilitatea de a restricţiona accesul doar utilizatorilor validaţi şi interesaţi să participe la vizionarea online a unui anumit lot.

Pe platforma Direktcar.ro sunt disponibile pentru vânzare prin licitaţie constant între 200 şi 500 de maşini, iar numărul tranzacţiilor este în creştere accelerată de la lună la lună. Cele mai căutate mărci sunt BMW, Volkswagen, Audi, Mercedes-Benz şi Ford, iar printre cele mai căutate modele de maşini second-hand sunt BMW Seria 3, Volkswagen Golf, Audi A4, Mercedes-Benz E-Class şi Ford Focus.

Începe să iei decizii bazate pe date
Alege una dintre soluțiile Termene.ro