Loading the Amira Audio Citește articolul...
  • Știri de la companii. 20 de studenți și absolvenți din România încep programul de internship plătit Summer’s Cool în cadrul Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este unul dintre cele mai longevive proiecte de dezvoltare profesională și reunește 85 de tineri din Bulgaria, Serbia, Croația și, în premieră, Ucraina, conform unui comunicat de presă al companiei.

Programul de internship plătit Summer’s Cool a ajuns la cea de-a 7-a ediție.  Internship-ul plătit Summer’s Cool face parte din Iniţiativa Nestle Needs YOUth, lansată de Nestle în 2013, ce are scopul de a sprijini tinerii în tranziţia lor din mediul academic către o carieră de succes. Astfel, Nestle oferă programe de internship şi locuri de muncă pentru studenți sau absolvenți, dându-le oportunitatea de a-şi dezvolta abilitățile și de a câştiga experiență într-un mediu de lucru real.

Dezvoltarea abilităților practice

Totodată, compania se concentrează şi pe dezvoltarea abilităților și competențelor tinerilor, oferindu-le acces la programe de formare şi mentorat pentru a le spori șansele de a-şi găsi un loc de muncă şi de a-şi construi o carieră de succes. Tinerii selectați pot participa la proiect în regim hibrid, timp de 6 ore pe zi, 4 zile pe săptămână, pe parcursul a 4 săptămâni. Programul este unul interactiv și va fi susţinut de peste 60 de profesioniști din cadrul companiei: traineri, mentori și membri ai juriului. Internshipul va cuprinde sesiuni pe diferite subiecte (marketing, supply chain, sales, financiar, resurse umane, sustenabilitate, leadership etc), iar tinerii vor avea oportunitatea de a lucra în grupe multiculturale pentru a rezolva un studiu de caz pe teme de Marketing și Sustenabilitate.

„Nestle este o companie care atrage şi formează tineri la început de drum şi suntem mândri că o bună parte din actualii noştri profesionişti şi-au început cariera în acest mod. Mediu de lucru este unul internațional, workshop-urile din cadrul programului se desfăşoară în limba engleză, iar facilitatorii, de şase naţionalităţi diferite, sunt angajaţi seniori ai companiei, cu o experiență vastă, funcţională şi de business”, spune Loredana Gîlmeanu, HR Business Partner & Country Lead Nestle Romania, Bulgaria, Adriatics.

Teoria pusă în practică

Iniţiativa Summer’s Cool are ca scop să completeze pregătirea teoretică oferită de universitate cu o pregătire practică, care îi va familiariza pe studenţi cu cerinţele şi realitatea locurilor de muncă din lumea afacerilor. De la lansarea sa în 2017, peste 110 studenţi din Romania au participat în acest program, care face parte din iniţiativa globală Nestle Needs YOUth.

Despre Termene.ro

Dacă tot sunteți aici, Termene.ro vă recomandă să vă abonați la newsletterul Cafeaua de la 7, care vă oferă ocazia să citiți tot ce s-a întâmplat important în ziua precedentă. Newsletterul vă recomandă informații care pot fi importante pentru antreprenori, știri utile în viața cotidiană, dar și noutăți de povestit colegilor sau angajaților într-o pauză.

Varianta video a newsletterului, poate fi urmărită pe Facebook, Youtube, Instagram, Tiktok, sau aici, pe blogul de news al platformei Termene.ro

Distribuie mai departe