Genarațiile Z și Millenials preferă să cumpere online în rate. Tinerii români beneficiază de o nouă ofertă de plăți amânate
- Trendul ascendent al plăţilor amânate este alimentat de dorinţa consumatorilor, în special al celor din Gen Z şi Millenials, de a avea acces la bunuri şi servicii de calitate. Plăţile amânate, precum şi opţiunea de a împărţi plata în mai multe rate, au devenit deosebit de populare în rândul clienţilor de magazine online.
Apetitul tinerilor din generațiile Z şi Millenials de a face cumpărăuri online în rate a făcut ca tot mai multe companii să ofere astfel de servicii de amânare a plăților.
În acest context, PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Europa de Est şi Centrală, anunţă asocierea cu EuPlătesc.ro, procesatorul de plăţi cu o experienţă de 18 ani pe piaţa din România, cu scopul de a oferi clienţilor săi modalităţi de plată variate şi flexibile, conform unui comunicat.
Soluţiile de finanțare BNPL sunt uşor de accesat, permiţând consumatorilor să amâne plata iniţială şi să distribuie costul total al achiziţiei în rate egale. Această opţiune le permite clienţilor să achiziţioneze produse de valoare mai mare, în timp ce comercianţii beneficiază de un nou instrument care poate răspunde mai eficient nevoilor consumatorilor.
Plata în rate preferată online
Potrivit comunicatului, introducerea opţiunilor de plată amânată a apărut ca o schimbare favorabilă pentru afacerile de e-commerce care urmăresc să maximizeze vânzările şi să sporească satisfacţia clienţilor.
Cercetări efectuate pe acest segment au arătat faptul că retailerii care oferă astfel de soluţii au înregistrat o creştere medie de 20-40% a ratelor de conversie, evidenţiind impactul semnificativ al plăţilor amânate asupra performanţei vânzărilor. În plus, această soluţie simplifică semnificativ procesul de checkout, conducând la o rată mai mică de abandon a coşului de cumpărături, cu până la 25%.
„Suntem încântaţi de parteneriatul cu EuPlătesc.ro, deoarece credem foarte mult că această colaborare va fi întâmpinată cu bucurie de şi mai multe magazine online care îşi doresc soluţii alternative de plată, cu precădere plata amânată. Această abordare inovatoare se aliniază peisajului în evoluţie al cumpărăturilor online, făcându-l un element esenţial pentru companiile care doresc să rămână în frunte pe o piaţă digitală competitivă. Prin oferirea unor modalităţi de plată flexibile, comercianţii vor atrage un segment mai larg de clienţi, în mod special pe cei care sunt reticenţi în a face achiziţii mari, imediat. Este o oportunitate excelentă de a construi o legătură cu clienţii, de a le câştiga încrederea şi de a-i fideliza.” a declarat Raul Durma, General Manager of PayPo în Romania.
Avatnajele plăților în rate
Implementarea opţiunilor de plată amânată sau plata în rate necesită un echilibru delicat între oferirea de flexibilitate clienţilor şi menţinerea securităţii şi încrederii care stau la baza operaţiunilor de comerţ electronic de succes, se menţionează în comunicat.
„Ne bucurăm să putem oferi clienţilor noştri soluţia Buy Now, Pay Later (BNPL) în parteneriat cu PayPo, o metodă de plată din ce în ce mai accesată în Occident, care şi-a demonstrat capacitatea de a creşte vânzările şi de a fideliza clienţii. Potenţialul considerabil oferit de această opţiune de plată va contribui la dezvoltarea afacerii noastre şi ne va ajuta să ne poziţionăm în faţa concurenţilor. Ne continuăm misiunea noastră de a inova şi de a le oferi clienţilor cele mai moderne şi sigure soluţii de plată online, de aceea integrăm noi funcţionalităţi care să răspundă tuturor nevoilor pieţei, dar şi preferinţelor în schimbare ale consumatorilor”, a declarat Ştefan Suceveanu, co-fondator EuPlătesc.ro.