O delegație formată din aproximativ 20 de reprezentanți ai mediului politic și de afaceri din Bavaria, condusă de secretarul de stat Tobias Gotthardt din Ministerul bavarez pentru Afaceri Economice, Dezvoltare Regională și Energie, efectuează o vizită în România (București și Iași) și în Republica Moldova (Chișinău), în perioada 14 – 17 mai.
Scopul vizitei este consolidarea contactelor de afaceri și explorarea oportunităților de parteneriate cu entități locale relevante, precum și o mai bună înțelegere a mediului de afaceri din România și Republica Moldova. Domeniile de interes sunt: inteligența artificială, utilajele, digitalizarea, start-up-urile și inovarea, anunță Curs de Guvernare.
Sediul european al companiei BYD va fi în Budapesta
Un anunț care a generat comentarii virulente a fost făcut de BYD, constructorul chinez care a reușit să depășească Tesla pe piața de automobile electrice. Compania a decis să-și stabilească sediul central în Europa chiar în Budapesta, ignorând țările mai mari, cu vânzări de 10 ori mai mari decât Ungaria. Președintele BYD, Wang Chuanfu, s-a întâlnit cu prim-ministrul Viktor Orban la Budapesta, pentru semnarea unui acord de cooperare strategică, care prevede investiții ale companiei chineze, care le vor continua pe cele începute în zona Szeged, acolo unde chinezii construiesc deja prima fabrică de automobile din Europa, anunță Profit.ro.
Promoție de Wizz Air cu ocazia aniversării a 21 de ani
Peste 1 milion de bilete pot fi cumpărate la prețuri sub 109 lei (21 de euro). Biletele sunt deja disponibile pe site-ul Wizz Air și prin intermediul aplicației oficiale WIZZ. Oferta este valabilă până în data de 18 mai, iar locurile promoționale sunt limitate. Wizz Air are o rețea de peste 800 de rute, deservind aproape 200 de destinații din peste 50 de țări. De la primul său zbor în 2004 de la Katowice către Londra Luton, Wizz Air a transportat peste 437,7 milioane de pasageri, cu sprijinul a 33 de baze operaționale din 16 țări și a unei flote noi de 232 de aeronave Airbus (66% cu tehnologie neo) cu o vârstă medie de doar 4,66 de ani, una dintre cele mai tinere din industrie. Această promoție reflectă, de asemenea, inițiativa „Customer First Compass” a companiei aeriene, care ghidează fiecare aspect al călătoriei pasagerilor prin patru piloni cheie: produs, preț, servicii și comunicare, conform Economica.net.