Care e rolul tău în echipa Termene?
Rolul meu în cadrul echipei e cel de account executive. Mă ocup de clienții care își deschid cont pe platformă, identific nevoia lor și le ofer cele mai bune soluții Termene, astfel încât să-și poată evalua situațiile de risc financiar.
Poți să ne povestești un moment rewarding din perioada asta?
Orice „mulțumesc” pe care-l primesc din partea clienților îmi dă încredere că ceea ce fac este bine. Dar, de departe, cea mai memorabilă experiență a fost atunci când am primit un telefon din partea unui utilizator al platformei care m-a rugat să-l pun în contact cu o companie serioasă: avea nevoie de consiliere la o aplicație pentru granturi. Atunci am realizat că suntem văzuți ca niște profesioniști și că ceea ce facem noi la Termene.ro le este de mare folos în activitatea lor.
Ce a fost cel mai greu pentru tine de când a început pandemia?
Pandemia a schimbat vieți. Cel mai greu pentru mine a fost că a trebuit să păstrez distanța față de cei dragi. Îmi este dor de pauzele petrecute cu colegii mei, dar sunt sigură că decizia de a lucra de acasă a fost cea mai bună pentru noi toți.
Pe de altă parte, ce te-a învățat perioada asta?
Trebuie să apreciem mult mai mult timpul petrecut în familie. Eram fericiți, însă nu știam acest lucru.
Cum ți-ai amenajat spațiul în care lucrezi de acasă?
Am pus stăpânire pe sufragerie, unde am biroul simplu și comod.
O recomandare din partea Cristinei: Flavours of Romania (serie de documentare Netflix), pe care le-a vizionat împreună cu fetița sa. „Pentru că în timpul pandemiei nu am putut călători, așa cum mi-am propus la începutul anului trecut, am apelat la o călătorie virtuală.”












