Afacerile cu flori se descurcă bine și în offline. Floria deschide sub franciză a șasea florărie în București
- Știri de la companii. Floria reia extinderea în offline prin deschiderea celei de-a şasea florării în regim de franciză. După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu, florăria din Sun Plaza, realizată printr-o investiţie de peste 60.000 Euro, consolidează prezenţa Floria în locații cu vad comercial ridicat.
Deschiderea în Sun Plaza marchează reluarea extinderii în spaţii offline. Ne dorim să susţinem o dezvoltare intensă, cu câteva locaţii în fiecare an, astfel să fim mai aproape de clienți şi să creăm experienţe superioare de cumpărare, atât online, cât şi offline,” a declarat Diana Patac, Business Development Franchise Floria.
Florăria din Sun Plaza este amplasată strategic într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din capitală şi are o suprafaţă de 22 mp. Investiţia în amenajare se ridică la 60.000 euro. Spaţiul este poziţionat la parter şi reflectă identitatea premium a florăriilor Floria.
„Ca toate florăriile Floria, noua locaţie din Sun Plaza respectă standardul de design şi prospeţime al florilor şi mizează pe mixul creativ între florile cunoscute şi alese în mod tradiţional de publicul român -precum trandafiri, frezii, lalele, hortensii – şi flori mai deosebite precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda – care aduc accente sofisticate buchetelor create de floriştii Floria”, susțin repreentanții companiei.
Extindere în franciză, în centre comerciale
Pe fondul direcţiei de dezvoltare strategică, deschiderea florăriei în regim franciză în centrul comercial din sudul Capitalei, subliniază intenţia Floria de a-şi extinde prezenţa în offline şi de a oferi oportunităţi de afaceri antreprenorilor din sectorul floristic.
Partenerii francizaţi primesc asistenţă în amenajarea şi designul florăriei, training pentru angajaţi şi suport continuu pentru optimizarea operaţiunilor. Venim cu tot know how-ul acumulat în peste 10 ani de activitate şi modelul de business profitabil al florăriilor actuale, spune Diana Patac.
Investiţia necesară în deschiderea unei florării Floria este de cca. 3000 eur/mp, cu două formate de design disponibile – florărie boutique, cu suprafeţe de 20-25 mp, sau florărie experienţă, cu suprafeţe peste 30 mp.
Floria vrea să se extindă și în alte orașe
Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată ţara, în spaţii din centre comerciale cu trafic mare.
Ne dorim să susţinem o dezvoltare activă, alături de persoane pasionate de flori şi sectorul floristic, pe care noi îl cunoaştem foarte bine atât din perspectivă creativă, cât şi din cea operaţională. Vrem să lucrăm cu antreprenori implicaţi total, care îşi doresc să crească un business aplicând o reţetă profitabilă şi în acelaşi timp orientată către excelenţă din perspectiva produsului şi a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operaţiunile florăriei, să fie permanent înconjuraţi de flori- completează Diana Patac, Business Development.