Mai exact, firma Good Connection SRL, care dezvoltă un proiect imobiliar în stațiunea Mamaia, a înregistrat o cifră de afaceri de 18,5 mil. lei, în creștere cu 721% față de 2023, un profit net de 7,4 milioane de lei, în urcare cu 642%, cu numai un angajat, de la doi salariați în 2023.
Compania înființată în 1998 are sediul în Constanța și activează în principal pe CAEN 4110, dezvoltare (promovare) imobiliară. Acționarii firmei sunt Gabriela-Olimpia Tecău (80%) și Horia-Vlad Tecău (20%).
Good Connection SRL dezvoltă un imobil de cinci etaje pe bulevardul Mamaia nr. 331, exact în proximitatea parcării de lângă Pavilionul Expozițional din Mamaia, partea dinspre Parcul Tăbăcăriei – Satul de Vacanță.
Horia Tecău, 40 de ani, și-a anunțat retragerea din activitate după Turneul Campionilor desfășurat în noiembrie 2021 la Torino. Ulterior, a debutat în construcții alături de familia sa. Tatăl fostului tenismen, Romeo George Tecău, este administratorul firmei alături de Gabriela Olimpia Tecău.
În noiembrie 2025, Horia Tecău a anunțat că a lansat platforma educațională Mind.Set.Match., dedicată tinerilor sportivi, dar și părinților și antrenorilor. Mentalitatea, echilibrul emoțional, construirea unui brand personal, “relația” cu presiunea, pregătirea tehnică, dar și fizică, precum și îndrumarea părinților și antrenorilor reprezintă doar cateva dintre temele ce vor fi abordate, ca un tot unitar, prin intermediul unor tabere, seminarii, masterclass-uri și workshop-uri practice dedicate.
În același timp, Tecău a intrat în acționariatul Electryphy, primul brand românesc de echipament de tenis, cu o participație de 20%. Acesta va contribui la dezvoltarea și promovarea unor produse românești aliniate standardelor de calitate care susțin performanța la cel mai înalt nivel. Compania a lansat Legends 2025, prima colecție Electryphy & Horia Tecău în noua formulă de acționariat.
„Am învățat și câștigat mult prin tenis: disciplină, reziliență, încredere, o carieră și o comunitate. A venit timpul să ofer, la rândul meu, energia, experiența și resursele pe care le-am acumulat. Cred cu tărie într-un nou model de dezvoltare a sportului românesc, în care educația, calitatea și investiția se susțin reciproc pentru a genera performanță reală și durabilă.
Mind.Set.Match. și Electryphy sunt cele două direcții prin care mă voi implica în mod direct: una în zona de mindset și educație, cealaltă în cea de imagine și performanță. Văd aceste două proiecte ca pe un adevărat ecosistem dedicat excelenței. Nu mă rezum la a-mi pune numele pe un brand, ci investesc capital, energie și viziune. Este un angajament pe termen lung, prin care îmi doresc să ajut tinerii sportivi să aibă succes – atât în sport, cât și în viață”, a spus Horia Tecău.
Brandul Electryphy este deținut de compania Beauty Action SRL, înființată în 2010, cu sediul în sectorul 3 al Capitalei și care activează în principal pe CAEN 4763, comerț cu amănuntul al echipamentelor sportive. Înainte ca Horia Tecău să intre în acționariat, compania era controlată integral de Elena Monica Nițescu.
Beauty Action SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 153.312 lei în 2024, în scădere cu 61% față de 2023, un profit net de 28.082 de lei, cu 94% mai mic, respectiv un angajat, conform datelor Termene.ro.
Triplu campion de Grand Slam în proba de dublu și medaliat cu argint la Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Horia are în palmares 38 de titluri ATP la dublu și a fost recunoscut pentru leadershipul său, consistența în joc și capacitatea de a construi parteneriate puternice atât pe teren, cât și în afara acestuia.
-min.webp)




