La ce este util un raport Recom? Ce date sunt în raportul scos de la Registrul Comerțului
În Articol
Oricine antreprenor dorește poate obține un raport de la Registrul Comerțului (Recom) referitor la situația unei firme, a acționariatului și administratorilor, conform înregistrărilor oficiale. Datele pot fi obținute după achitarea unei taxe de 20 de lei, pentru datele la zi. Pentru istoricul firmei, suma ajunge la 250 de lei.
Documentul eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) prezintă un raport istoric, un document ce include toate înregistrările consemnate în dreptul respectivei firme.
Pe lângă rapoarte istorice sau informații din situația financiară anuală se oferă situații statistice, clasamente sau serii de firme grupate în funcție de un criteriu.
Informații punctuale din registrul comerțului
Conform datelor oferite de ONRC, se pot obține informații despre o firma cuprinzând următoarele date:
- număr de ordine în registrul comerțului,
- identificator unic la nivel european,
- denumire,
- formă juridică,
- cod unic de înregistrare,
- sediu social,
- durată de funcționare,
- stare firmă,
- activitate principală,
- capital social,
- administratori,
- asociați/acționari,
- activitate secundară,
- activități autorizate,
- directori/reprezentanți pentru sucursale/ subunități/ sedii secundare,
- cenzori,
- informații (5 indicatori) din situațiile financiare anuale disponibile,
- alte informații, după caz,
- date înregistrate în registrul comerțului că un anumit act sau fapt este ori nu este înregistrat.
Tarif: 20 lei/firmă – detalii
Modalități de acces la informații
- online, prin accesarea serviciului InfoCert (nu necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează doar prin card bancar)
- online, prin portalul ONRC, aici (necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează prin card bancar sau ordin de plată)
- e-mail: [email protected] (plata prin ordin de plată sau la ghișeu)
- fax nr. +40213160829 (plata prin ordin de plată sau la ghișeu)
- prin poștă (plata prin ordin de plată; se achită suplimentar tariful auxiliar de 7,68 lei)
- la ghișeu – ONRC și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
Se completează formularul
Raportul istoric
Cuprinde informaţiile despre toate înregistrările făcute în registrul comerţului în dreptul unei firme, prezentate în ordine cronologică şi completate cu situaţia la zi.
Tarif: 250 lei/firmă – detalii
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.
Modalităţi de acces la informaţii:
- online, prin portalul ONRC, aici (necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează prin card bancar sau ordin de plată)
- e-mail: [email protected] (plata prin ordin de plată sau la ghișeu)
- fax nr. +40213160829 (plata prin ordin de plată sau la ghișeu)
- prin poștă (plata prin ordin de plată; se achită suplimentar tariful auxiliar de 7,68 lei)
- la ghișeu – ONRC și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
Informații din situația financiară anuală
Se eliberează 5 indicatori financiari – cifra de afaceri, profit brut, pierderi, profit net, număr mediu de salariați, active imobilizate total – împreună cu informațiile punctuale sau separate.
- Tarif: 20 lei/firmă – detalii.
Modalități de acces la informații
- online – prin accesarea serviciului RECOM, pentru principalii 5 indicatori financiari;
- e-mail : [email protected]
- fax nr. +40213160829
- la ghișeu – ONRC și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
Informații din registrul comerțului grupate în funcție de un criteriu
Situații statistice firme: se oferă pe baza datelor din registrul comerțului, în funcție de un criteriu, cum ar fi, de exemplu:
- înmatriculări;
- mențiuni;
- radieri de firmă;
- obiectul de activitate;
- formă juridică de organizare;
Toate rapoartele se dau pe țara și în profil teritorial.
Tarif: 9 lei/criteriu.
Clasamente firme
Clasamente în funcție de un criteriu: capital social subscris, cifra de afaceri, număr salariați, profit brut/net.
Se vor furniza informații privind datele de identificare: denumirea, numărul de ordine în registrul comerțului, codul unic de înregistrare, sediul social, starea firmei și informația utilizată drept criteriu de selecție.
Tarif: 9 lei/firmă – detalii.
Modalități de acces la informații
- online, necesită semnătură electronică;
- e-mail : [email protected];
- fax nr. +40213160829
- la ghișeu – ONRC şi oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.
Serii de firme grupate în funcție de un criteriu
Prin acest serviciu, ONRC oferă informații privind datele de identificare firmă: denumirea, numărul de ordine în registrul comerțului, codul unic de înregistrare, sediul social, starea firmei și informația utilizată drept criteriu de selecție.
Tarif: 9 lei/firmă – detalii.
Tarifele se reduc în funcție de numărul de firme despre care se solicită informații:
- între 101 și 1.000 de firme: reducere 30%;
- între 1.001 și 10.000 de firme: reducere 60%;
- peste 10.000 de firme: reducere 80%.
Modalități de acces la informații:
- online, necesită semnătură electronică;
- e-mail : [email protected]
- fax nr. +40213160829
- la ghișeu – ONRC și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.