PNRR: Demararea contractării pentru digitalizarea IMM-urilor – granturi de până la 100.000 Euro
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de coordonator de reforme și investiții din PNRR, a publicat în data de 7 iunie 2024 Instrucțiunea nr. 2 pentru aplicarea unitară a prevederilor Ghidului specific Condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului Național de Redresare și Reziliență, în cadrul apelului de proiecte „Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale”.
Conform documentului, pentru fiecare proiect acceptat la finanțare se va transmite Scrisoarea de notificare cu privire la începerea procedurilor de contractare. Scrisoarea include condițiile principale și lista documentelor necesare în etapa de contractare, conform ghidului specific, precum și termenele pentru depunerea acestora.
Această inițiativă vizează să sprijine IMM-urile în procesul de digitalizare, facilitând accesul la tehnologiile digitale necesare pentru creșterea competitivității și eficienței operaționale.
Printre documentele necesare încheierii contractului de finanțare se numără:
- Declarație de eligibilitate – actualizată.
- Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria IMM-urilor, conform Legii Nr. 346/2004 – actualizată.
- Declarație pe propria răspundere privind respectarea regulii cumulului ajutoarelor de stat / ajutor de minimis – actualizată.
- Declarație de aderare la principiile Pilonului european al drepturilor sociale.
- Cazier judiciar al reprezentantului legal al solicitantului.
- Certificate de atestare fiscală pentru bugetul local și de stat, care să ateste că nu există datorii neachitate la termen sau neeșalonate.
- Certificat de cazier fiscal, care să confirme absența faptelor legate de obținerea și utilizarea fondurilor europene sau publice naționale.
- Raport întocmit de un expert contabil sau auditor financiar care să certifice că solicitanții nu au avut venituri din anumite activități specificate în ghid.
- Dovada autorizării codului CAEN la locația de implementare.
- Declarație privind opțiunea pentru derularea fondurilor aferente proiectului prin intermediul unuia dintre partenerii bancari selectați de MIPE.
- Cererea de finanțare actualizată.
- Împuternicire pentru semnare contract, dacă este cazul.
Noi, cei de la In Afaceri, oferim soluții complete în domeniul tehnologiei informației pentru aplicanții la proiectele de Digitalizare, realizând și implementând audit IT în cadrul proiectelor, pentru a asigura rezultate durabile și eficiente pentru clienții noștri.
Pentru detalii suplimentare acceseaza site-ul Espace IT sau contactează-ne la:
Descarcă Oferta Raport de Audit
Vezi o parte dintre proiectele noastre câștigate!
Accesați portofoliul de proiecte câștigate aici
Pentru cei interesați de elaborare si depunere proiecte ne puteți contacta la:
📥 [email protected] /📞 0722 155 514