Economica.net | Planul Ahold Delhaize legat de prețurile din lanțul Mega Image
- Economica.net anunță că retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțurilor Mega Image și Profi, are ca target creșterea cotei de piață atât în Europa cât și în SUA ceea ce înseamnă investiții în reducerea prețurilor.
În Europa, compania a creat o gamă unificată de mărci private pentru Grecia, Serbia, Cehia și România și anunță extinderea gamei de produse marcă proprie de prim preț.
Ahold-Delhaize și-a setat în strategia pe termen mediu să continue investițiile în magazine, mărcile proprii, inovație și tehnologie cu scopul de a-și crește cotele de piață și vânzările din 2025, după un 2024 dificil în care a obținut la nivel global o creștere de 1,2% în rate constante, anunță Economica.net.
Investițiile
Pentru consumatorii europeni, inclusiv clienții lanțului Mega Image din România, aceasta va însemna mai multe branduri proprii pe rafturi și mai multe produse de categoria prim preț.
„Avem un set puternic de pârghii pentru a stimula cota de piață și creșterea volumului, inclusiv luarea de măsuri corecte privind sortimentul și promoții pentru a îmbunătăți poziția de preț a mărcilor noastre. Spre exemplu, în SUA vom investi 1 miliard de euro în prețuri, în următorii patru ani. De asemenea, vom extinde gama Price Favorites – produse marcă proprie cu preț redus, în toate magazinele noastre europene”, anunță compania potrivit căreia brandurile private de prim preț au un nume local în fiecare țară, cum ar fi „Price Favorites” la Albert Heijn și „Little Lions” la Delhaize sau Mega în România.
Mai multe amănunte în articolul din Economica.net.