Analize, sfaturi și resurse: ca să fii la curent cu toate informațiile care contează pentru tine și afacerea ta.
Are 24 de ani și s-a alăturat echipei Termene acum un an. De atunci e într-o continuă dezvoltare, atât personală, cât și profesională. Este o persoană ambițioasă și își dorește mereu să-și îmbunătățească cunoștințele și aptitudinile, de aceea apreciază orice sfat sau feedback pe care-l primește de la cei din jur. Ține foarte mult la […]
S.C.A.N. Business Consulting S.R.L. este o firmă relativ nouă pe piața consultanței pentru afaceri și management, fiind înființată la finele anului 2018. La fel ca pentru orice altă firmă de servicii de afaceri aflată la început de drum, dezvoltarea unui portofoliu de clienți profitabili și solvabili este o preocupare esențială pentru supraviețuirea și scalarea […]
Cei 4P sunt cele patru elemente majore care au făcut posibilă definirea „mixului de marketing”, adică toate alegerile și acțiunile implementate de companie pentru a satisface piața și clienții săi. Cei 4P stabilesc poziționarea companiei pe piața pe care activează. Mixul de marketing reunește toate deciziile de marketing și acțiunile întreprinse pentru a […]
Dacă știi de unde să începi, în ce direcție să te îndrepți, la ce să te aștepți, totul pare mai simplu. Cu arma potrivită, vânătoarea de clienți devine floare la ureche. BizZilla-un instrument ce îți poate fi de folos BizZilla este instrumentul termene.ro care face magie atunci când vine vorba despre analiza și studierea […]
A terminat facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică din Ploiești, însă și-a început traseul profesional într-un alt domeniu, cel al telecomunicațiilor, care i-a oferit ocazia să se dezvolte „atât pe plan profesional, cât și personal”. După 10 ani petrecuți la una din cele mai mari companii de telefonie mobilă, cu o pauză dedicată „celui mai […]
Ești antreprenor și administrezi o firmă care dorește să supraviețuiască și să prospere într-un context dificil, cu evoluție imprevizibilă și legislație haotică? Crezi că propriii tăi clienți sunt un activ solid, pe care poți construi viitorul afacerii tale, printre puținii aliați pe care te poți baza? Portofoliul propriu de clienți este un factor care […]
Criza e ceva ce ne înspăimântă. Nu se poate să fi trecut prin crizele economice ciclice din ultimii 30 de ani și să nu-ți amintești de scăderea afacerilor, de concedieri, de reduceri de salarii, de șomaj, de reducerea consumului, de falimente. Criza provocată de pandemie și restricțiile de circulație din primăvara anului trecut au retezat […]
Anul 2020 a fost unul bogat în insolvențe. A fost un an greu pentru companiile din România și multe dintre ele nu au reușit să supraviețuiască. Am investigat cele mai mari falimente ca să vedem ce putem învăța din aceste experiențe care au lăsat în urmă pierderi pentru investitori și creditori, oameni fără locuri de […]
A avea o pagină web nu este, întotdeauna, suficient. Dacă încercăm să vindem un produs sau un serviciu pe Internet, e clar că vrem ca foarte mulți oameni să știe despre oferta noastră. Promovarea este unul dintre instrumentele fundamentale de marketing prin care compania transmite calitățile produsului sau serviciului său clienților, astfel încât aceștia să […]