- Termene.ro
- Verifica Firma
- COMPPIL SA
Cifra de afaceri
an 2016
597
Profit/Pierdere
an 2016
5
Numar mediu angajati
an 2016
19 ANI
Vechimea firmei
inregistrata in 13.01.1999
E clientul tău? Emite-le facturi cu Smart Bill și eficientizează-ți afacerea
CUI | 11352894 |
Nr. de înmatriculare | J33/3/1999 |
Stare firmă | INREGISTRAT din data 13 Ianuarie 1999 |
Obiect activitate | 4624 - Lista firme Comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate |
Localitate | SUCEAVA | |
Județ | SUCEAVA | |
Adresa | Str. MIRAUTI 70 Suceava | |
Adresa Anaf | ********* | |
Telefon | ********* |
Statut fiscal
Statut TVA
SPLIT TVA
TVA la încasare
Ultimele alerte/Noutati COMPPIL SA
Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100
Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piata = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100
Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100
Mențiuni în Monitorul Oficial al României partea a IV-a
Societate | Data | Nr. monitor | Tip | |
---|---|---|---|---|
COMPPIL SA | 26.02.2018 | 0814 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 09.06.2017 | 1968 | Hotarare | |
... alte 14 mentiuni | ||||
COMPPIL SA | 09.06.2017 | 1968 | Notificare | |
COMPPIL SA | 19.01.2017 | 0226 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 01.04.2015 | 1717 | Notificare | |
COMPPIL SA | 01.04.2015 | 1722 | Rezolutie | |
COMPPIL SA | 03.05.2011 | 1576 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 06.03.2009 | 1411 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 23.06.2008 | 3438 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 23.06.2008 | 3438 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 17.07.2006 | 2207 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 12.10.2004 | 3154 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 16.03.2004 | 0844 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 02.12.2003 | 3119 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 18.09.2003 | 2192 | Hotarare | |
COMPPIL SA | 05.12.2002 | 2646 | Act aditional |
Mențiuni în Buletinul Procedurilor de Insolvență Nu are mențiuni
Firma COMPPIL SA are un număr de dosare.
În cadrul contului pe care îl vei deschide în portalul Termene.ro vei dispune de un sistem de filtrare şi management avansat.
De exemplu, vei putea căuta dosarele în care figurează ca parte o anumită firmă (sau instituţie), poţi face o selecţie pe ani, judeţe, instanţe, materie juridică. În plus, toate aceste dosare pot fi monitorizate în timp real.
Vei fi notificat ori de câte ori apare o schimbare în dosarele care te interesează. Termene.ro deţine cel mai avansat sistem de verificare şi monitorizare al dosarelor şi firmelor din România.
Fragment din Monitorul nr. 1513 din anul 2018
Administratorul unic al S.C. COMPPIL - S.A., cu sediul în Baia Mare, bd. București nr. 51, jud. Maramureș, J24/443/1997, CUI 9705250, convoacă adunarea generală ordinară a acționarilor în data de 22 mai 2018, ora 16.00 la sediul societății din Baia Mare, bd. București nr. 51, jud. Maramureș, cu următoarea ordine de zi: 1. Prezentarea raportului administratorului unic al societății asupra activității desfășurate în anul 2017.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Unul sau mai mulți acționari, reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social, au dreptul, în scris, ca în termen de 15 zile de la data publicării convocării, să introducă noi puncte pe ordinea de zi, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Fiecare acționar are dreptul să adreseze în scris, în termen de 15 zile de la data publicării convocării, întrebări privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comercială are obligația de a răspunde acestora, întreaga procedură desfășurându-se cu respectarea confidențialității informațiilor, a intereselor comerciale ale societății, precum și cu stabilirea în prealabil a identității acționarului și a numărului de acțiuni deținut. Participarea acționarilor la lucrările A.G.O.A. se va face în mod direct sau prin reprezentanți în baza procurii speciale. Procurile pot fi ridicate de la societate începând cu data de 18.05.2018 și vor putea fi depuse/transmise până la data de 21.05.2018.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Unul sau mai mulți acționari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social, au dreptul, în scris, ca în termen de 15 zile de la data publicării convocării, să introducă noi puncte pe ordinea de zi, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Fiecare acționar are dreptul să adreseze în scris, în termen de 15 zile de la data publicării convocării, întrebări privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comercială are obligația de a răspunde acestora, întreaga procedură desfășurându-se cu respectarea confidențialității informațiilor, a intereselor comerciale ale societății, precum și cu stabilirea în prealabil a identității acționarului și a numărului de acțiuni deținut. Participarea acționarilor la lucrările AGEA se va face în mod direct sau prin reprezentanți în baza procurii speciale. Procurile pot fi ridicate de la societate începând cu data de 18.05.2018 și vor putea fi depuse/transmise până la data de 21.05.2018.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Numărul și data înscrierii în Registrul asociațiilor și fundațiilor: 475/01.02.1996 Numărul și data înscrierii în Registrul federațiilor Actul normativ nr., dată, de recunoaștere a utilității publice: HG 1033/03.09.2008 Codul de înregistrare fiscală: 4314871 Indicatorii din situațiile financiare anuale depuse pentru anul: 2017 I. Indicatorii din bilanț (în lei): A. Active imobilizate 3.191.649 B. Active circulante 10.324.142 C. Cheltuieli în avans D. Datorii ce trebuie plătite într-o perioadă de până la un an 10.329.906 E. Active circulante nete, respectiv datorii curente nete - 5.764 F. Total active minus datorii curente 3.185.885 G. Datorii ce trebuie plătite într-o perioadă mai mare de un an H. Provizioane I. Venituri în avans 1.788.542 J. Capitaluri proprii 3.296.812 Total capitaluri II. Indicatorii din contul rezultatului exercițiului (în lei): - Venituri din activitățile fără scop patrimonial, 1.812.746 din care: - Resurse obținute de la bugetul de stat și/sau de la bugetele locale și subvenții pentru venituri 1.573.031 - Cheltuieli privind activitățile fără scop patrimonial, 1.596.924 din care: - Cheltuieli din resursele de la bugetul de stat și/sau de la bugetele locale și din subvenții pentru venituri 1.573.031 - Excedent din activitățile fără scop patrimonial 215.840 - Deficit din activitățile fără scop patrimonial - Venituri din activitățile cu destinație specială - Cheltuieli privind activitățile cu destinație specială - Excedent din activitățile cu destinație specială - Deficit din activitățile cu destinație specială - Venituri din activitățile economice 57.941 - Cheltuieli privind activitățile economice 52.414 - Excedent din activitățile economice 5.527 - Deficit din activitățile economice - Venituri totale 1.870.705 - Cheltuieli totale 1.649.338 - Excedent 221.367 - Deficit III. Activități desfășurate: - Fără scop patrimonial, cod clasă CAEN 9499 Efectivul de personal în anul 2017 - Economică sau financiară, cod clasă CAEN 9499 Efectivul de personal în 34 - Durata efectivă de funcționare în anul 2017 (în luni) 12.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
În anul 2017 activitatea Consiliului Director al ANR și a asociației în ansamblu, ca persoană juridică, s-a desfășurat în conformitate cu prevederile statutare, cu legislația existentă, cu proiectele interne și internaționale ale organizației și a răspuns inițiativelor filialelor și ale unor instituții publice partenere.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Conform legii, drepturile privind transportul de care beneficiază nevăzătorii au fost acordate de ANR, prin filialele sale, în baza unui protocol încheiat între acestea și Direcțiile Generale de Asistență Socială din subordinea Consiliilor Județene și a Consiliilor locale ale sectoarelor municipiului București. În mare parte aceste protocoale au fost respectate și a existat o colaborare foarte bună între părți, dar avem și situații în care protocoalele nu au fost încheiate.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
Nevăzătorii din întreaga țară au beneficiat de cărți audio, realizate la studioul de înregistrări al asociației, de cărți Braille, imprimate la tipografia specializată din cadrul ANR și de cărți electronice, obținute prin scanare. În anul 2017 au fost înregistrate în format mp3 și transpuse pe compact discuri peste 75 de titluri, distribuite tuturor filialelor ANR, de unde nevăzătorii le pot împrumuta în mod gratuit.
Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018
La tipografia electronică au fost imprimate în Braille: cele 12 numere ale revistei Litera noastră în 3.324 exemplare, 300 bucăți calendare Braille, 7 titluri de manuale, totalizând 38 seturi de volume în scriere Braille, la solicitarea Ministerului Educației Naționale, precum și broșuri sau pliante solicitate de diverse instituții. În anul 2017, activitatea sportivă internă și internațională s-a desfășurat în bune condiții, în baza calendarului aprobat de Consiliul Director al ANR.
TRADE AXXA M&G GROUP S.R.L. - CUI 11352770
Adresa: 1 B HORODNIC DE JOS
Numar mediu angajati: 46
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 13578869
Localitate: HORODNIC DE JOS
UZ-PLASTIM S.R.L. - CUI 11269560
Adresa: Str. AVRAM IANCU 8 SUCEAVA
Numar mediu angajati: 11
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 2713949
Localitate: SUCEAVA
M.W.R. BUCOVINA S.R.L. - CUI 11317811
Adresa: Str. VOLOVATULUI 85 RADAUTI
Numar mediu angajati: 12
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 2088803
Localitate: RADAUTI
PROTEUS S.R.L. - CUI 11284986
Adresa: Str. PLEVNEI 151 SUCEAVA
Numar mediu angajati: 5
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 1650713
Localitate: SUCEAVA
VIMAFARM SRL - CUI 11312156
Adresa: Str. PRIETENIEI 3 Suceava
Numar mediu angajati: 6
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 1628228
Localitate: SUCEAVA
TRIOVAM IMPEX S.R.L. - CUI 11269331
Adresa: Str. NICOLAE BALCESCU 26 Vama
Numar mediu angajati: 2
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 386395
Localitate: VAMA
SERVALEN SRL - CUI 11269374
Adresa: 171 Berchişeşti
Numar mediu angajati: 2
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 102960
Localitate: BERCHISESTI
IULAND AUTO SRL - CUI 11317790
Adresa: Str. MIHAI PITEI 31 Rădăuţi
Numar mediu angajati: 1
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 43200
Localitate: RADAUTI
MARNICDAL SRL - CUI 11317781
Adresa: Str. ANTON PAUL 2 Siret
Numar mediu angajati: 2
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 36000
Localitate: SIRET
PRELIPET SRL - CUI 11269358
Adresa: Com. HORODNIC 702 B HORODNIC DE JOS
Judet: SUCEAVA
Cifra de afaceri: 12695
Localitate: HORODNIC DE JOS
KODACARNOL SRL - CUI 11269587
Adresa: Str. MIHAI VITEAZU 1 Suceava
Judet: SUCEAVA
Localitate: SUCEAVA