COMPPIL SA - CUI 11352894

CUI 11352894

+ Compară
Vezi toate informațiile despre această firmă deschizând un cont gratuit
DESCHIDE CONT GRATUIT
432.959

Cifra de afaceri

an 2016

597

Profit/Pierdere

an 2016

5

Numar mediu angajati

an 2016

19 ANI

Vechimea firmei

inregistrata in 13.01.1999

Profilul companiei COMPPIL SA

E clientul tău? Emite-le facturi cu Smart Bill și eficientizează-ți afacerea

CUI

11352894

Nr. de înmatriculare J33/3/1999
Stare firmă INREGISTRAT din data 13 Ianuarie 1999
Obiect activitate 4624 - Lista firme Comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate

Informatii contact COMPPIL SA

Localitate
Județ
Adresa Str. MIRAUTI  70  Suceava
Adresa Anaf *********
Telefon *********

Statut fiscal

INREGISTREAZA-TE

Statut TVA

INREGISTREAZA-TE

SPLIT TVA

INREGISTREAZA-TE

TVA la încasare

INREGISTREAZA-TE

Ultimele alerte/Noutati COMPPIL SA

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piata = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Mențiuni în Monitorul Oficial al României partea a IV-a

Societate Data Nr. monitor Tip
COMPPIL SA 26.02.2018 0814 Hotarare
COMPPIL SA 09.06.2017 1968 Hotarare
... alte 14 mentiuni
COMPPIL SA 09.06.2017 1968 Notificare
COMPPIL SA 19.01.2017 0226 Hotarare
COMPPIL SA 01.04.2015 1717 Notificare
COMPPIL SA 01.04.2015 1722 Rezolutie
COMPPIL SA 03.05.2011 1576 Hotarare
COMPPIL SA 06.03.2009 1411 Hotarare
COMPPIL SA 23.06.2008 3438 Hotarare
COMPPIL SA 23.06.2008 3438 Hotarare
COMPPIL SA 17.07.2006 2207 Hotarare
COMPPIL SA 12.10.2004 3154 Hotarare
COMPPIL SA 16.03.2004 0844 Hotarare
COMPPIL SA 02.12.2003 3119 Hotarare
COMPPIL SA 18.09.2003 2192 Hotarare
COMPPIL SA 05.12.2002 2646 Act aditional

Mențiuni în Buletinul Procedurilor de Insolvență Nu are mențiuni

Repartizarea dosarelor de instanţă pe judeţe

Firma COMPPIL SA are un număr de dosare.

În cadrul contului pe care îl vei deschide în portalul Termene.ro vei dispune de un sistem de filtrare şi management avansat.

De exemplu, vei putea căuta dosarele în care figurează ca parte o anumită firmă (sau instituţie), poţi face o selecţie pe ani, judeţe, instanţe, materie juridică. În plus, toate aceste dosare pot fi monitorizate în timp real.

Vei fi notificat ori de câte ori apare o schimbare în dosarele care te interesează. Termene.ro deţine cel mai avansat sistem de verificare şi monitorizare al dosarelor şi firmelor din România.

Monitorul Oficial - Firma COMPPIL SA

Fragment din Monitorul nr. 1513 din anul 2018

      Administratorul unic al S.C. COMPPIL - S.A., cu sediul în Baia Mare, bd. București nr. 51, jud. Maramureș, J24/443/1997, CUI 9705250, convoacă adunarea generală ordinară a acționarilor în data de 22 mai 2018, ora 16.00 la sediul societății din Baia Mare, bd. București nr. 51, jud. Maramureș, cu următoarea ordine de zi: 1. Prezentarea raportului administratorului unic al societății asupra activității desfășurate în anul 2017.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Unul sau mai mulți acționari, reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social, au dreptul, în scris, ca în termen de 15 zile de la data publicării convocării, să introducă noi puncte pe ordinea de zi, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Fiecare acționar are dreptul să adreseze în scris, în termen de 15 zile de la data publicării convocării, întrebări privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comercială are obligația de a răspunde acestora, întreaga procedură desfășurându-se cu respectarea confidențialității informațiilor, a intereselor comerciale ale societății, precum și cu stabilirea în prealabil a identității acționarului și a numărului de acțiuni deținut. Participarea acționarilor la lucrările A.G.O.A. se va face în mod direct sau prin reprezentanți în baza procurii speciale. Procurile pot fi ridicate de la societate începând cu data de 18.05.2018 și vor putea fi depuse/transmise până la data de 21.05.2018.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Unul sau mai mulți acționari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social, au dreptul, în scris, ca în termen de 15 zile de la data publicării convocării, să introducă noi puncte pe ordinea de zi, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Fiecare acționar are dreptul să adreseze în scris, în termen de 15 zile de la data publicării convocării, întrebări privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comercială are obligația de a răspunde acestora, întreaga procedură desfășurându-se cu respectarea confidențialității informațiilor, a intereselor comerciale ale societății, precum și cu stabilirea în prealabil a identității acționarului și a numărului de acțiuni deținut. Participarea acționarilor la lucrările AGEA se va face în mod direct sau prin reprezentanți în baza procurii speciale. Procurile pot fi ridicate de la societate începând cu data de 18.05.2018 și vor putea fi depuse/transmise până la data de 21.05.2018.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Numărul și data înscrierii în Registrul asociațiilor și fundațiilor: 475/01.02.1996 Numărul și data înscrierii în Registrul federațiilor Actul normativ nr., dată, de recunoaștere a utilității publice: HG 1033/03.09.2008 Codul de înregistrare fiscală: 4314871 Indicatorii din situațiile financiare anuale depuse pentru anul: 2017 I. Indicatorii din bilanț (în lei): A. Active imobilizate 3.191.649 B. Active circulante 10.324.142 C. Cheltuieli în avans D. Datorii ce trebuie plătite într-o perioadă de până la un an 10.329.906 E. Active circulante nete, respectiv datorii curente nete - 5.764 F. Total active minus datorii curente 3.185.885 G. Datorii ce trebuie plătite într-o perioadă mai mare de un an H. Provizioane I. Venituri în avans 1.788.542 J. Capitaluri proprii 3.296.812 Total capitaluri II. Indicatorii din contul rezultatului exercițiului (în lei): - Venituri din activitățile fără scop patrimonial, 1.812.746 din care: - Resurse obținute de la bugetul de stat și/sau de la bugetele locale și subvenții pentru venituri 1.573.031 - Cheltuieli privind activitățile fără scop patrimonial, 1.596.924 din care: - Cheltuieli din resursele de la bugetul de stat și/sau de la bugetele locale și din subvenții pentru venituri 1.573.031 - Excedent din activitățile fără scop patrimonial 215.840 - Deficit din activitățile fără scop patrimonial - Venituri din activitățile cu destinație specială - Cheltuieli privind activitățile cu destinație specială - Excedent din activitățile cu destinație specială - Deficit din activitățile cu destinație specială - Venituri din activitățile economice 57.941 - Cheltuieli privind activitățile economice 52.414 - Excedent din activitățile economice 5.527 - Deficit din activitățile economice - Venituri totale 1.870.705 - Cheltuieli totale 1.649.338 - Excedent 221.367 - Deficit III. Activități desfășurate: - Fără scop patrimonial, cod clasă CAEN 9499 Efectivul de personal în anul 2017 - Economică sau financiară, cod clasă CAEN 9499 Efectivul de personal în 34 - Durata efectivă de funcționare în anul 2017 (în luni) 12.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      În anul 2017 activitatea Consiliului Director al ANR și a asociației în ansamblu, ca persoană juridică, s-a desfășurat în conformitate cu prevederile statutare, cu legislația existentă, cu proiectele interne și internaționale ale organizației și a răspuns inițiativelor filialelor și ale unor instituții publice partenere.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Conform legii, drepturile privind transportul de care beneficiază nevăzătorii au fost acordate de ANR, prin filialele sale, în baza unui protocol încheiat între acestea și Direcțiile Generale de Asistență Socială din subordinea Consiliilor Județene și a Consiliilor locale ale sectoarelor municipiului București. În mare parte aceste protocoale au fost respectate și a existat o colaborare foarte bună între părți, dar avem și situații în care protocoalele nu au fost încheiate.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      Nevăzătorii din întreaga țară au beneficiat de cărți audio, realizate la studioul de înregistrări al asociației, de cărți Braille, imprimate la tipografia specializată din cadrul ANR și de cărți electronice, obținute prin scanare. În anul 2017 au fost înregistrate în format mp3 și transpuse pe compact discuri peste 75 de titluri, distribuite tuturor filialelor ANR, de unde nevăzătorii le pot împrumuta în mod gratuit.


Fragment din Monitorul nr. 1311 din anul 2018

      La tipografia electronică au fost imprimate în Braille: cele 12 numere ale revistei Litera noastră în 3.324 exemplare, 300 bucăți calendare Braille, 7 titluri de manuale, totalizând 38 seturi de volume în scriere Braille, la solicitarea Ministerului Educației Naționale, precum și broșuri sau pliante solicitate de diverse instituții. În anul 2017, activitatea sportivă internă și internațională s-a desfășurat în bune condiții, în baza calendarului aprobat de Consiliul Director al ANR.


Alte firme din judeţul SUCEAVA

TRADE AXXA M&G GROUP S.R.L. - CUI 11352770

   Adresa: 1 B  HORODNIC DE JOS

   Numar mediu angajati: 46

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 13578869

   Localitate: HORODNIC DE JOS

UZ-PLASTIM S.R.L. - CUI 11269560

   Adresa: Str. AVRAM IANCU  8  SUCEAVA

   Numar mediu angajati: 11

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 2713949

   Localitate: SUCEAVA

M.W.R. BUCOVINA S.R.L. - CUI 11317811

   Adresa: Str. VOLOVATULUI  85  RADAUTI

   Numar mediu angajati: 12

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 2088803

   Localitate: RADAUTI

PROTEUS S.R.L. - CUI 11284986

   Adresa: Str. PLEVNEI  151  SUCEAVA

   Numar mediu angajati: 5

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 1650713

   Localitate: SUCEAVA

VIMAFARM SRL - CUI 11312156

   Adresa: Str. PRIETENIEI  3  Suceava

   Numar mediu angajati: 6

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 1628228

   Localitate: SUCEAVA

TRIOVAM IMPEX S.R.L. - CUI 11269331

   Adresa: Str. NICOLAE BALCESCU  26  Vama

   Numar mediu angajati: 2

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 386395

   Localitate: VAMA

SERVALEN SRL - CUI 11269374

   Adresa: 171  Berchişeşti

   Numar mediu angajati: 2

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 102960

   Localitate: BERCHISESTI

IULAND AUTO SRL - CUI 11317790

   Adresa: Str. MIHAI PITEI  31  Rădăuţi

   Numar mediu angajati: 1

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 43200

   Localitate: RADAUTI

MARNICDAL SRL - CUI 11317781

   Adresa: Str. ANTON PAUL  2  Siret

   Numar mediu angajati: 2

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 36000

   Localitate: SIRET

PRELIPET SRL - CUI 11269358

   Adresa: Com. HORODNIC  702 B  HORODNIC DE JOS

   Judet: SUCEAVA

   Cifra de afaceri: 12695

   Localitate: HORODNIC DE JOS

AGRALCO SRL - CUI 11269501

   Adresa: Calea OBCINILOR  3  Suceava

   Judet: SUCEAVA

   Localitate: SUCEAVA

KODACARNOL SRL - CUI 11269587

   Adresa: Str. MIHAI VITEAZU  1  Suceava

   Judet: SUCEAVA

   Localitate: SUCEAVA