PETERS & PARTNERS SRL - CUI 18767040

CUI 18767040

+ Compară
Vezi toate informațiile despre această firmă deschizând un cont gratuit
DESCHIDE CONT GRATUIT
87.471

Cifra de afaceri

an 2017

-113.949

Profit/Pierdere

an 2017

2

Numar mediu angajati

an 2017

12 ANI

Vechimea firmei

inregistrata in 15.06.2006

Profilul companiei PETERS & PARTNERS SRL

CUI

18767040

Nr. de înmatriculare J40/9787/2006
Stare firmă INREGISTRAT din data 15 Iunie 2006
Obiect activitate 5630 - Lista firme Baruri si alte activitati de servire a bauturilor

Informatii contact PETERS & PARTNERS SRL

Localitate
Județ
Adresa Aleea POLITEHNICII  2  Bucureşti  sect 6
Adresa Anaf *********
Telefon *********
Email *********
Web *********

Statut fiscal

INREGISTREAZA-TE

Statut TVA

INREGISTREAZA-TE

SPLIT TVA

INREGISTREAZA-TE

TVA la încasare

INREGISTREAZA-TE

Ultimele alerte/Noutati PETERS & PARTNERS SRL

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piata = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Cota de piață exprimă ponderea cifrei de afaceri în totalul vânzărilor sectorului de activitate(cod caen).
Cota de piață = (Cifra de afaceri a firmei / Cifra de afaceri totală a sectorului de activitate al firmei) * 100

Mențiuni în Monitorul Oficial al României partea a IV-a

Societate Data Nr. monitor Tip
PETERS & PARTNERS SRL 08.01.2016 0095 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 08.01.2016 0095 Notificare
... alte 13 mentiuni
PETERS & PARTNERS SRL 20.11.2013 6316 Rezolutie
PETERS & PARTNERS SRL 11.03.2010 0846 Notificare
PETERS & PARTNERS SRL 11.03.2010 0846 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 19.01.2009 0355 Notificare
PETERS & PARTNERS SRL 19.01.2009 0355 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 15.04.2008 2092 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 15.04.2008 2092 Notificare
PETERS & PARTNERS SRL 31.10.2007 3034 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 31.10.2007 3034 Notificare
PETERS & PARTNERS SRL 30.05.2007 1672 Notificare
PETERS & PARTNERS SRL 30.05.2007 1672 Hotarare
PETERS & PARTNERS SRL 04.10.2006 3131 Act aditional
PETERS & PARTNERS SRL 04.07.2006 2068 Extras al incheierii

Mențiuni în Buletinul Procedurilor de Insolvență

Societate Data Nr. buletin Tip
03.2018- 20.06.2018 Trim. V - Realizat 21.03.2018- 20.06.2018 Abatere realizat/ bugetat(%) Cumulat - Bugetat 21.03.2017- 20.06.2018 Cumulat - Realizat 21.03.2017- 20.06.2018 Abatere realizat/ bugetat cumulat(%) Incasari din vanzari de apartamente 905,394.33 - -100% 1,207,192.44 - -100% Incasari din vanzari de parcari 51,056.07 - -100% 68,074.76 - -100% Total incasari din valorificare Proiect 956,450.40 - -100% 1,275,267.20 - -100% Incasari venituri chirie - 46,588.36 n/a - 107,806.18 n/a Costuri proiectare & autorizare - - n/a (1,071,000.00) (221,329.60) -79% Alte costuri Corp 1 constructie (2,319,384.38) - -100% (8,246,700.00) - -100% Alte costuri Corp 2 constructie - - n/a (2,061,675.00) - -100% Total plati costuri dezvoltare (2,319,384.38) - -100% (11,379,375.00) (221,329.60) -98% Servicii contabilitate (4,284.00) (3,000.00) -30% (19,278.00) (12,000.00) -38% Chirie sediu (1,606.50) (1,800.00) 12% (8,032.50) (7,200.00) -10% Salarii şi contributii sociale (42,012.00) (8,430.00) -80% (160,184.00) (30,049.00) -81% Impozite locale (5,500.00) - -100% (16,500.00) (9,508.00) -42% Alte cheltuieli administrative (8,032.50) - -100% (40,162.50) (3,125.34) -92% Onorariu fix AJ (40,162.50) (44,343.21) 10% (249,007.50) (175,352.70) -30%BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 16203/31.08.2018 Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile HG nr. 460/2005, modificată şi completată prin HG nr. 1881/2006 şi prevederile HG nr. 124/2007 10 Indicatori (sume în RON, inclusiv TVA) Trim. V - Bugetat 21.03.2018- 20.06.2018 Trim. V - Realizat 21.03.2018- 20.06.2018 Abatere realizat/ bugetat(%) Cumulat - Bugetat 21.03.2017- 20.06.2018 Cumulat - Realizat 21.03.2017- 20.06.2018 Abatere realizat/ bugetat cumulat(%) Onorariu variabil AJ - - n/a (3,292.61) (3,292.61) 0% Total plati costuri administrative (101,597.50) (57,573.21) -43% (496,457.11) (240,527.65) -52% Plati impozit pe profit - (195.00) n/a - (617.00) n/a Plati/(Recuperari) TVA - - n/a - - n/a Total fluxuri de numerar din activitatea de exploatare (1,464,531.47) (11,179.85) -99% (10,600,564.91) (354,668.07) -97% Trageri din credite 1,300,000.00 25,800.00 -98% 10,220,000.00 353,100.00 -97% Rambursari de credite acordate în reorganizare - - n/a - - n/a Rambursari de credite acordate în perioada de observatie - - n/a - - n/a Plati de dobanzi - - n/a - - n/a Alte cheltuieli financiare - (269.37) n/a - (1,570.23) n/a Alte venituri financiare - 2.36 n/a - 11.52 n/a Total fluxuri de numerar din activitatea financiara 1,300,000.00 25,532.99 -98% 10,220,000.00 351,541.29 -97% Fluxuri de numerar din vanzari de active 160,650.00 - -100% 476,595.00 - -100% Fluxuri nete de trezorerie înainte de plă?ile cf. programului de plată a crean?elor din Tabelul definitiv (3,881.47) 14,353.14 -470% 96,030.09 (3,126.78) -103% Plati cf. programului de plati - - n/a (92,230.02) (92,230.00) 0% Sold initial disponibilitati 7,681.54 9,877.66 29% 17,895.65 151,695.39 748% Sold final disponibilitati 3,800.07 24,230.80 538% 21,695.72 56,338.61 160% Comparaţia fluxurilor de numerar realizate în perioada analizată cu încasările ?i plă?ile prevăzute în Planul de reorganizare se prezintă astfel: În trimestrul al V-lea al perioadei de reorganziare nivelul plăţilor nete aferente activită?ii de exploatare s-a situat cu 99% sub nivelul prognozat în cea mai mare parte ca urmare a faptului că în acest trimestru nu au fost efectuate pla?i aferente costurilor de construc?ie a ansamblului reziden?ial, dar ?i ca urmare a varia?iei favorabile faţă de valorile estimate a plăţilor privind cheltuielile administrative (-43%) ?i a încasărilor din venituri din chirii. Estimarea plă?ilor din perioada de reorganizare se baza pe ipoteza executării de lucrări de construc?ie începând cu trimestru al doilea al Planului de reorganizare. Cu toate acestea întârzierea emiterii autoriza?iei de construc?ie a condus la un decalaj ?i în ceea ce prive?te calendarul începerii lucrărilor de construc?ie. Costurile cu serviciile de contabilitate, salarii ?i contribu?ii sociale au fost inferioare nivelului prognozat. Planul de reorganizare prevedea majorarea nivelului lunar al acestor cheltuieli de la momentul începerii lucrărilor de construc?ie, însă în condi?iile în care aceste lucrări nu au fost demarate, cheltuielile cu servicii de contabilitate s-au men?inut laBULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 16203/31.08.2018 Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile HG nr. 460/2005, modificată şi completată prin HG nr. 1881/2006 şi prevederile HG nr. 124/2007 11 nivelul din perioada de observa?ie, iar costurile lunare cu salariile ?i contribu?iile sociale au fost majorate doar ca urmare a modificării salariului de bază lunar brut al unicului angajat al Societă?ii, precum ?i a trecerii contribu?iilor sociale din sarcina angajatorului în cea a angajatului începând cu luna ianuarie 2018. Onorariul administratorului judiciar achitat este în conformitate cu valoarea stabilită în cadrul ?edin?ei Adunării creditorilor din data de 09.06.2016, respectiv onorariu fix la un nivel lunar de 2.000 EUR + TVA ?i onorariu de succes în cuantum de 3% aplicabil sumelor recuperate de creditori. Din perspectiva fluxului de numerar din activitatea financiară, Societatea a înregistrat în trimestrul al cincilea al perioadei de reorganizare încasări din credit inferioare celor anticipate, în cea mai mare parte datorită faptului că nu au fost efectuate plă?i aferente cheltuielilor de construc?ie a ansamblului reziden?ial. Suma tragerilor din credit a fost folosită în vederea acoperirii cheltuielilor curente apărute în desfă?urarea activită?ii ?i costurilor aferente procedurii insolven?ei. Din tragerile în sumă totală de 25.800 lei, suma de 21.000 lei provine de la Societatea Simetron Construct Residence SRL, iar suma de 4.800 lei provine de la doamna Anastasia Efthymiou. În categoria alte cheltuieli ?i plă?i financiare sunt incluse încasări de dobânzi, plă?i de comisioane bancare, precum ?i diferen?e de curs valutar. În perioada analizată nu au fost valorificate active, conform situa?iei previzionate în Planul de reorganizare, acest aspect având un impact negativ asupra situaţiei generale a fluxurilor de numerar. Planul de reorganizare nu prevede efectuarea de pla?i aferente crean?elor născute anterior deschiderii procedurii de insolven?ă în trimestrul al cincilea. 4 Concluzii Întârzierea emiterii autoriza?iei de construc?ie pentru Proiectul imobiliar pe care debitoarea îl edifică în localitatea Volunari a condus la un decalaj ?i în ceea ce prive?te calendarul începerii lucrărilor de construc?ie, astfel încât atât valoarea totală a plă?ilor aferente lucrărilor de dezvoltare, cât ?i tragerile din creditele destinate finan?ării Proiectului s- au situat sub nivelul prognozat. S-au înregistrat ?i unele evolu?ii pozitive comparativ cu rezultatele bugetate, Debitoarea înregistrând venituri suplimentare din închiriere de active (teren) ?i un nivel mai redus al costurilor administrative fa?ă de estimările Planului de reorganizare pentru primele 5 trimestre ale planului de reorganizare. Pe parcursul trimestrului I al perioadei de executare a Planului de reorganizare, Societatea a efectuat plă?i aferente crean?elor salariale ?i bugetare născute anterior deschiderii procedurii insolven?ei în valoare de 92.230 lei, îndeplinindu- se astfel prevederile Planului. Plă?ile au fost efectuate în termenul asumat de 30 de zile de la confirmarea Planului de reorganizare. Pentru trimestrele II, III, IV ?i V ale Planului de reorganizare nu au fost prevăzute plă?i aferente crean?elor născute anterior deschiderii procedurii de insolven?ă. 5 Litigii Din verificarea Portalului Instanţelor şi relaţiile furnizate de societate nu au fost identificate litigii în curs anterioare procedurii de insolvenţă şi nici alte litigii în afara celor născute în cadrul procedurii, în care să fie implicată Debitoarea. Ulterior deschiderii procedurii s-au înregistrat următoarele litigii: 5.1 Contestaţie tabel preliminar (dosar A1 - soluţionat) Creditoarea Piraeus Bank Romania SA a contestat creanţa creditorului Nicolae Zgură, înregistrată la data de 17.06.2016 pe rolul Tribunalului Bucureşti – Secţia a VII-a civilă sub nr. 11062/3/2016/a1. Aceasta a fost soluţionată la data de 25.10.2016 prin respingerea contestaţiei la tabelul preliminar al creanţelor. Această hotărâre a rămas definitivă. 5.2 Apel împotriva sentinţei prin care s-a confirmat planul de reorganizare Creditoarea Piraeus Bank Romania SA a formulat apel împotriva sentinţei prin care s-a confirmat planul de reorganizare, acesta fiind înregistrat la data de 26.05.2017 pe rolul Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a V-a civilă sub nr. 11062/3/2016. Administratorul judiciar a depus în termen întâmpinare solicitând respingerea apelului. La termenul de judecată din data de 21.02.2018 instanţa de apel a dispus Admite apelul. Schimbă în tot sentinţa apelată în sensul că. Infirmă planul de reorganizare. Trimite cauza judecătorului sindic în vederea aplicării disp. art. 145 din Legea 85/2014. Definitivă.". Dosarul a fost înregistrat la instanţa de fond sub nr. 11062/3/2016*. Urmează ca instanţa de fond să dispună măsurile ce se impun, după ataşarea dosarului, acordându-se termen în acest sens la data de 02.10.2018. 5.3 Cererea de revizuire împotriva deciziei de infirmare a planului de reorganizare Împotriva deciziei de admitere a apelului şi a infirmării planului de reorganizare, am declarat calea de atac a revizuirii, ce face obiectul dosarului 3454/2/2018, ce se află pe rolul Curţii de Apel Bucureşti - Secţia a VI-a civilă, cu prim termen de judecată la data de 24.09.2018. 5.4 Contesta?ia în anulare împotriva deciziei de infirmare a planului de reorganizare (solu?ionat) Împotriva deciziei de admitere a apelului şi a infirmării planului de reorganizare, am declarat calea de atac a contestaţiei în anulare, ce a constituit obiectul dosarului 3453/2/2018, ce s-a aflat pe rolul Curţii de Apel Bucureşti - Secţia a V-a civilă. La termenul de judecată la data de 08.06.2018 instanţa a dispus “Respinge contestaţia în anulare ca tardiv formulată. Definitivă." Administrator judiciar, EDGE Business Restructuring Advisors SPRL, prin reprezentant Carmen MateiciucBULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 16203/31.08.2018 Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile HG nr. 460/2005, modificată şi completată prin HG nr. 1881/2006 şi prevederile HG nr. 124/2007 12 4. Societatea PETERS & PARTNERS SRL 31.08.2018 16203 abel definitiv al creanţelor înregistrate de debitoarea
PETERS & PARTNERS SRL 13.08.2018 15351 Proces-verbal al adunării creditorilor Peters & Partners SRL
... alte 5 mentiuni
PETERS & PARTNERS SRL 07.08.2018 15144 Tabel preliminar al creanţelor înregistrate de debitoarea
PETERS & PARTNERS SRL 01.08.2018 14842 Comunicare încheiere civila
PETERS & PARTNERS SRL 23.07.2018 14434 Raport privind cauzele ?i împrejurările
PETERS & PARTNERS SRL 04.07.2018 13398 Notificare privind deschiderea procedurii de faliment în formă simplificată
PETERS & PARTNERS SRL 03.07.2018 13373 Convocarea adunării creditorilor
Repartizarea dosarelor de instanţă pe judeţe

Firma PETERS & PARTNERS SRL are un număr de dosare.

În cadrul contului pe care îl vei deschide în portalul Termene.ro vei dispune de un sistem de filtrare şi management avansat.

De exemplu, vei putea căuta dosarele în care figurează ca parte o anumită firmă (sau instituţie), poţi face o selecţie pe ani, judeţe, instanţe, materie juridică. În plus, toate aceste dosare pot fi monitorizate în timp real.

Vei fi notificat ori de câte ori apare o schimbare în dosarele care te interesează. Termene.ro deţine cel mai avansat sistem de verificare şi monitorizare al dosarelor şi firmelor din România.

Alte firme din judeţul BUCURESTI

EUROCO PARTNER INDUSTRY SRL - CUI 18764159

   Adresa: Sos. Mihai Bravu  309  BUCURESTI  sect 3

   Numar mediu angajati: 8

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 1575003

   Localitate: BUCURESTI

CITEC IMOBILIARE SRL - CUI 18764094

   Adresa: Str. HRISTO BOTEV  1  BUCUREŞTI  sect 3

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 516482

   Localitate: BUCURESTI

UNDERWEB SRL - CUI 18766885

   Adresa: STR.OTTOI CALIN DR.  25  Bucureşti  sect 2

   Numar mediu angajati: 1

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 139626

   Localitate: BUCURESTI

OND LEGAL EXPRESS SRL - CUI 18766834

   Adresa: Str. Gheorghe Lazăr  4  Bucureşti  sect 1

   Numar mediu angajati: 0

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 29263

   Localitate: BUCURESTI

DENTAL ULTRA PLUS SRL - CUI 18764485

   Adresa: Str. Drumul Taberei  61  BUCURESTI  sect 6

   Numar mediu angajati: 1

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 24030

   Localitate: BUCURESTI

GALEZ BUSINESS SRL - CUI 18766940

   Adresa: Str. Meiului  20  BUCURESTI  sect 3

   Judet: BUCURESTI

   Cifra de afaceri: 6120

   Localitate: BUCURESTI

TOGETHER COUNT SRL - CUI 18764450

   Adresa: Str. Pucheni  1  BUCURESTI  sect 5

   Numar mediu angajati: 0

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI

DNG - NETWORKS SRL - CUI 18767031

   Adresa: Str. Dumbrava Noua  18  BUCURESTI  sect 5

   Numar mediu angajati: 0

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI

LARA CARM CONSULTING SRL - CUI 18766893

   Adresa: Calea Moşilor  288  Bucureşti  sect 2

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI

EURO SELECT JOB SRL - CUI 18764442

   Adresa: B-dul Gheorghe Sincai  8  BUCURESTI  sect 4

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI

CANDOO MARKETING SRL - CUI 18764280

   Adresa: Str. Bozieni  7  BUCUREŞTI  sect 6

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI

MOBIX CELLULAR SRL - CUI 18764213

   Adresa: Spl. UNIRII  4  Bucureşti

   Judet: BUCURESTI

   Localitate: BUCURESTI