Business News

Strategii prin care poți gestiona mai ușor comenzile și livrările

17 august 2022, de , in
Loading the Amira Audio Citește articolul...

Cât de bun este produsul tău? Poate fi și cel mai bun de pe piață, dar asta nu valorează nimic, dacă nu ajunge întreg sau la timp la destinatar. Dacă ai genul de afacere în care primești peste 50 de comenzi în fiecare zi, cel mai probabil ai aflat deja cât este de important să gestionezi așa cum trebuie serviciile de curierat. Dacă n-o faci cum trebuie, afacerea va avea de suferit. Când te ocupi doar de asta, nu vei mai avea timp să crești. Din fericire există și o soluție de mijloc, mai exact câteva strategii prin care-ți poți optimiza fluxul de comenzi și livrări. Noi îți oferim câteva sugestii!

Optimizează livrările

Cel mai simplu mod prin care te poți ocupa de optimizarea livrărilor este prin utilizarea unui sistem inovativ de alocare a comenzilor. Nici nu contează câte livrări ai de făcut în mod efectiv, le vei putea sorta în funcție de cele mai importante criterii alese de tine. Aici vorbim despre aspecte precum preț, timpi de preluare, performanță sau diverse alte detalii care contează pentru business-ul tău. Practic, pe baza regulilor stabilite de tine, livrările se vor aloca automat la diverși curieri cu care au ales să lucrezi.

Obține mai multă vizibilitate

Nu vei putea îmbunătăți nici un fel de proces dacă nu vei căpăta mai multă claritate asupra lui. Tocmai de asta vei avea nevoie de un sistem de raportare calitativ, care să-ți ofere o perspectivă cât mai exactă asupra activităților tale. Trebuie să poți colecta informații din diverse sure și să le interpretezi corect.

Cu ajutorul unei aplicații speciale vei putea primi în timp real date despre aspecte precum rata de retur, livrarea la timp, numărul mediu de zile pentru decontarea sumelor ramburs sau repartiția comenzilor pe fiecare curier utilizat. Nu doar că vei putea oferi mai multă flexibilitate în procesul de livrare, te vei bucura și de capacitatea de a lua cele mai bune decizii, nu doar pentru clienții tăi, ci și pentru afacerea ta!

Generează mai ușor documentele

Să recunoaștem, mare parte din timp ți-o pierzi și cu întocmirea documentelor de transport, nu-i așa? Dacă vrei să economisești timp prețios, te sfătuim să apelezi la aplicații care să-ți permită să întocmești documentele fie manual, fie automat. Vei fi uimit să descoperi câte ore poți economisi lunar.

Cele mai importante avantaje ale unui sistem integrat sunt faptul că vei găsi toți curierii în același loc, vei avea la dispoziție date despre toate opțiunile lor de livrare, vei putea printa etichetele în formatul dorit și vei putea genera borderoul în doar câteva click-uri. În plus, programarea curierilor se poate face automat după ce ai generat documentele de transport. Nu merită să-ți ușurezi munca?

Menține clientul informat

Până la urmă procesul asta se reduce la două aspecte: eficientizarea costurilor, dar mai ales satisfacția clientului. Un sistem optimizat de comenzi și livrări îți va permite inclusiv să informezi clientul în legătură cu fiecare etapă din procesul de livrare, fie printr-un e-mail personalizat, fie printr-un SMS. Practic, fiecare livrare poate fi privită și ca o nouă oportunitate de vânzare.

Dacă ce am scris mai sus nu te-a convins, mai am o veste bună pentru tine. Astfel de sisteme au inclusiv o versiune demo, deci nu trebuie să investești prea mult în ele dacă vei constata că nu sunt pe gustul tău. Dar ar fi păcat nici măcar să nu-ți dai o șansă pentru mai bine!

Începe să iei decizii bazate pe date
Alege una dintre soluțiile Termene.ro