Business News

Știri de la companii. Magazinele Inmedio, situate în zone urbane vizitate și de turiști, se extind în România

11 aprilie 2024, de , in
Loading the Amira Audio Citește articolul...

Una dintre țintele investițiilor Lagardere Travel Retail în România este să crească în acest an numărul magazinelor Inmedio. Vor fi investiții de peste 11 milioane de euro în 2024, de 5 ori mai mari decât în 2023, anunță reprezentanții companiei într-un comunicat.

Magazinele Inmedio au reprezentat și în 2023 principalul motor de creștere pentru Lagardere în urma extinderii cu 20 de magazine care se vor adăuga la rețeaua sa de peste 300 de astfel de unități comerciale din acest moment. 

În 2024, din totalul celor 35 de noi deschideri programate de Lagardere Travel Retail, 15 vor fi magazine Inmedio noi. 

Extinderea

Dintre acestea, trei unități s-au deschis deja în galeriile Kaufland din Zalău, Vișeul de Sus și Constanța, alte două magazine urmând să fie inaugurate o dată cu deschiderea Arges Mall în cursul lunii aprilie.  

„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România. 

Lagardere Travel Retail a deschis la finalul anului trecut un flagship Inmedio store în centrul comercial Promenada Mall, din București. 

Prin noile deschideri programate anul acesta, Lagardere Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări. Cele mai multe magazine ale companiei multi-brand se regăsesc în centre comerciale (modern retail), urmate de cele situate în centrele de afaceri, aeroporturi, gări și spitale. 

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor, cu cea mai îndelungată experiență în satisfacerea nevoilor călătorilor și partenerilor, prin toate cele 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. 

Despre Lagardère în România

Lagardère Travel Retail operează peste 5.120 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023. 

În România, compania este prezentă de 28 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri), și operează o rețea de 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.  

În luna februarie, Grupul Lagardère Travel Retail a deschis primele sale magazine Duty Paid din România, în urma câștigării licitației publice organizate de către Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).

 

Începe să iei decizii bazate pe date
Alege una dintre soluțiile Termene.ro