Cu toții avem nevoie de cash în perioada asta. Dar ce putem face? Sunt cel puțin două lucruri pe zona asta de cash:1. Să renunțăm la tot ce înseamnă cheltuieli.

Doar că, riscul la care ne expunem, dacă facem cu toții asta, este să declanșăm “efectul de domino”: nu ne plătim furnizorii, nici ei la rândul lor nu o să mai aibă cum să plătească mai departe și totul se va răsfrânge asupra noastră.

2. Să recuperăm tot ce se poate recupera:

Dacă avem clienți care “stau pe cash” în perioada asta, au resurse financiare, îi putem ruga să ne plătească toate facturile restante.

Pentru firmele/furnizorii pentru care, din contră, trec printr-o perioadă dificilă, putem agrea o altă modalitate de plată: poate prelungim termenul de plată sau mergem pe plata eșalonat; orice soluție care până la urmă este ok pentru ambele părți. 

Dar cel mai important: este momentul să sunăm UMAN!

RedBill, prin parteneriatul cu KRUK, urmărește fix acest lucru.

Primul pas pe care îl face este acela de a obține un feedback și poate un pic de “terapie”:

“Haide să vedem în ce context vă aflați: ați fost impactat, n-ați fost. Puteți să plătiți, nu puteți.”

Toate aceste informații sunt stocate în timp real în sistemele KRUK după care apar în platforma termene.ro, mai precis RedBill, într-o interfață unde clientul Termene vede automat tot ce se întâmplă cu întreg portofoliul lui de clienți.

Adrian Dragomir, co-fondator Termene.ro:

De ce spun că este important și recomand acest serviciu, mai ales unde vorbim de un număr mai mari de facturi, dar nu neapărat, pentru că oamenii ăștia sunt profesioniști și știu ce au de făcut. Ăsta nu e momentul să te apuci tu să iei telefonul și să iei lumea la treișpe, paișpe: băi, ce faci, când îmi plătești factura? Chiar dacă unii dintre ei poate chiar merită și genul ăsta de abordare, nu este acum momentul. Contextul nu este potrivit și riști să nu mai primești niciodată banii și să-ți strici și imaginea, brandul.

Ce facem noi cu parteneriatul, cu RedBill, venim cu un nume puternic, serios, care îți asigură și zona asta de seriozitate, le arată clienților că ești serios și ții atât la business-ul tău, cât și la cel al partenerilor tăi.

Și poate cel mai important, e că poți încărca și facturi neîncasate de la 100 de lei. Nu faci nimic altceva decât să intri în termene.ro. Încarci în RedBill facturile cu termen depășit și pleci mai departe.

 

Hai să facem tot ce ține de noi.

#ÎmpreunăTrecemȘiPesteAsta!

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 50.000 de companii au acces zilnic la platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe