A absolvit Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași (licență și master). În ultimii patru ani a lucrat în domeniul energiei electrice și gazelor naturale, dar și în domeniul softurilor de legislație, unde a fost direct responsabilă de menținerea relației cu clienții, identificarea nevoilor acestora, precum și partea de vânzare consultativă. 

Care e rolul tău în echipa Termene?

Rolul meu în echipa Termene este de consultant de business (account executive). Mă ocup de menținerea relației cu clienții, identificarea nevoilor acestora și recomandarea celor mai bune soluții pentru ca deciziile luate să genereze efecte pozitive pe termen scurt, mediu și lung. 

Poți să ne povestești un moment rewarding din perioada asta?

Cea mai mare satisfacție pe care o am în urma activității pe care o desfășor în cadrul Termene.ro este atunci când fiecare client cu care discut pleacă mulțumit și încântat că a luat cea mai bună decizie în urma discuției pe care a avut-o cu mine.  

Ce a fost cel mai greu pentru tine de când a început pandemia?

Cel mai greu lucru a fost să mențin distanțarea socială și să mențin limitele, tocmai pentru a nu mă întâlni cu cei dragi mie, afectându-mă direct și fiind nevoită să găsesc soluții alternative pentru a menține relațiile pe care le aveam înainte. 

Pe de altă parte, ce te-a învățat perioada asta?

Perioada aceasta m-a învățat să prețuiesc mult mai mult momentele frumoase pe care le am împreună cu cei dragi mie. 

Cum ți-ai amenajat spațiul în care lucrezi de acasă?

Încă de la începutul pandemiei, am fost nevoită să învăț elemente de amenajare interioară, tocmai pentru că am vrut să păstrez o barieră între munca de acasă și spațiul personal. Motiv pentru care mi-am amenajat propriul colț, în care să-mi pot desfășura activitatea în liniște și totodată să simt că aș fi la birou, deși sunt acasă. 

O recomandare din partea Teonei: cartea De la idee la bani, de Napoleon Hill, pentru că „e o optimistă convinsă”. 

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 70.000 de companii folosesc platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe