Știrile weekendului, 5-6 octombrie. UE ar putea avea o taxă de carbon aplicată importurilor. România schimbă legislația europeană de transport mărfuri
În Articol
- Este din nou weekend, 5-6 octombrie, iar platforma Termene.ro prezintă cele mai importante știri ale sfârșitului de săptămână. Platforma Termene.ro monitorizează mediul de afaceri, instituțiile publice, dar și mass-media de specialitate pentru a oferi administratorilor și acționarilor de firme doar știrile importante din punct de vedere economic sau antreprenorial.
Monitorizarea începe sâmbătă, de la 08.00 dimineața, și se continuă din 4 în 4 ore până duminică la ora 22.00. După fiecare interval de 2 ore, dacă e cazul, pagina este actualizată cu știrile noi care ar putea interesa un antreprenor și nu numai.
-
Grupul energetic numărul 5 Rovinari a fost modernizat
Grupul energetic numărul 5 Rovinari, din cadrul Complexului Energetic Oltenia, este gata să fie pus în funcţiune şi conectat la Sistemul Energetic Naţional, costul proiectului fiind de peste 100 de milioane de euro, a scris, duminică, pe Facebook, ministrul Energiei, Sebastian Burduja, transmite Agerpres, citat de Economedia.ro.
-
Prețul apartamentelor a crescut
-
Indicele global al prețurilor produselor alimentare
Indicele global al prețurilor produselor alimentare a crescut luna trecută, ajungând la cel mai ridicat nivel din iulie 2023 până în prezent, a anunțat Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), pe fondul majorării cotațiilor la zahăr, transmite Reuters. FAO publică lunar propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate la un coș de alimente format din: cereale, uleiuri vegetale, lactate, carne și zahăr, scrie Agerpres.
-
Transportatorii români nu trebuie să-și mai aducă TIR-urile în România la fiecare 8 săptămâni
Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a dat câștig de cauză României și a anulat, parţial, Pachetul Mobilitate I, care impunea operatorilor de transport rutier să asigure la fiecare opt săptămâni întoarcerea vehiculului la centrul operaţional din statul-membru de stabilire. Eliminarea obligativității este importantă pentru competivitatea firmelor românești de transport internațional. Statul român a fost reprezentat juridic în acest dosar de Agentul Guvernamental pentru Curtea de Justiţie a Uniunii Europene, sprijinit de jurişti ai Serviciului Contencios UE din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, anunță Curs de Guvernare.
-
UE ar putea avea o taxă de carbon aplicată importurilor
-
Programul Casa Verde nu a fost fraudat