Termene.ro, pe harta AI din România
Suntem pe harta AI din România.
Termene.ro este pe lista companiilor din raportul lansat de Techcelerator și Google, în care sunt prezentate cele mai bune firme româneşti sau cu fondatori români care dezvoltă soluţii ce au la bază inteligența artificială sau au această componentă de tehnologie în core business.
Verticalele de fintech, health tech, enterprise tech sunt cel mai bine reprezentate în 100 AI Startups.
În ultimul an, am dezvoltat TERMENE_AI_360, proiect prin care facem trecerea de la metode tradiționale de analiză a datelor la Artificial Intelligence și Machine Learning pentru analiza automată a datelor și informațiilor pentru afaceri şi diversificarea serviciilor pe care le oferim.
Artificial Intelligence și tehnologiile de tip Machine Learning vor fi folosite în procesul de analiză a partenerilor la stabilirea riscului de creditare și nu numai. Rezultatul scontat este creșterea competitivității acestui sector cheie de furnizare de informații despre companii și de management de risc comercial pentru societate.
Credem că viitorul aparține inteligenței artificiale, iar dezvoltarea unui sistem de Machine Learning este un pas necesar în creșterea companiei noastre. Datele reprezintă fundamentul inovării, dar valoarea acestora provine din informațiile pe care experții în date le pot culege și asupra cărora pot acționa ulterior.
Tehnologia, în principal machine learning și AI, poate fi o mină de aur pentru dezvoltarea unei afaceri. Tehnologia poate grăbi acest proces de dezvoltare, îl poate securiza și elimină erorile de natură umană.
Credem că orice afacere va avea o componentă de machine learning/AI în viitorul apropiat. Spre exemplu, o cofetărie va folosi în viitor, în loc de o statistică simplă care să decidă producția de savarine, un algoritm AI care va lua în calcul mult mai multe variabile (consumul mediu de savarine pe localitate/regiune, vremea – cu cat este mai urât afară, cu atât vor fi mai puțini clienți în cofetărie, media vânzărilor din aceeași perioadă a anilor anteriori, vânzările business-urilor cu același profil etc.), ceea ce se traduce printr-o eficientizare a producției, costurilor și, implicit, a vânzărilor.
[shortcode_newsletter]