Antreprenorii români efectuează plăți lunare de 345 de milioane de euro către alte firme, folosind aplicația Revolut
- Reprezentanții Revolut și-au prezentat luni planurile de viitor pentru extinderea activității în România. Revolut vrea să-și inaugureze sucursala din România în luna decembrie, conform informațiilor prezentate luni, în cadrul unei conferințe, de reprezentanții băncii. Însă una dintre strategiile companiei este să atragă antreprenorii spre Revolut Business.
Mariia Lukash, Head of Growth regiunea CEE, a explicat că transformările din perioada următoare vor da mai mult avânt produselor destinate clienților din zona de business (întreprinderi, antreprenori).
Lunar, tranzacții ale firmelor de 345 de milioane de euro
„În 2024, România a fost una dintre pieţele noastre principale, cu cea mai mare creştere a bazei de clienţi Revolut Business. Am adăugat, în medie, peste 1.000 de clienţi noi Revolut Business pe lună”, declara Mariia Lukash într-o conferință de presă.
„De când am început să oferim servicii companiilor şi firmelor de pe piaţa locală, clienţii B2B au efectuat tranzacţii de peste 5,8 miliarde de euro pe piaţa locală şi procesăm lunar tranzacţii de peste 345 milioane de euro pentru clienţii Revolut Business, din diverse industrii (consultanţă, turism, e-commerce, IT, marketing şi publicitate)”, a mai adăugat aceasta.
Volumul total al tranzacţiilor acceptate de clienţilor B2B s-a multiplicat de 5 ori pe parcursul ultimelor 12 luni complete.
„Suntem convinşi că şi în această verticală vom continua să creștem, pe măsură ce vom aduce tot mai multe soluții de acquiring şi modalităţi de încasare de plăţi, iar sucursala locală va ajuta şi din acest punct de vedere”, a mai spus Mariia Lukash.
De altfel, banca a anunțat recent ca a început implementarea progresivă a IBAN-ului local românesc, care va fi furnizat, din ultimul trimestru al anului, de către sucursala din România a băncii. „Toate conturile Revolut din România vor migra de la IBAN-urile puse la dispoziție de un partener local la IBAN-urile oferite de sucursala locală Revolut. Migrarea se va realiza etapizat, până la sfârșitul anului, şi va permite companiei să răspundă nevoilor specifice ale clienților locali”, se arăta într-un comunicat al băncii.
Sucursala office, nu pentru clienți
Revolut vrea să lanseze o sucursală în România în luna decembrie a acestui an, după ce anul trecut anunţa lansarea în primul trimestru din 2024.
De asemenea, Antoine Le Nel, chief growth & marketing officer, partener şi membru al Comitetului Executiv Revolut, a explicat că banca are intenţia de a deschide o sucursală în cadrul pieţelor în care operează.
El a precizat că deschiderea unei sucursale în România nu va însemna prezența fizică pe piaţa locală, cel puţin în viitorul apropiat.
Acesta a adăugat că, acum, modelul de business al Revolut, care este unul axat pe produse scalabile la nivel global, a trecut într-o nouă etapă – cea a consolidării operaţiunilor şi a localizării produselor, pe măsură că baza clienţi creşte.
„În consecinţă, avem planuri mari în continuare în România. Planurile noastre sunt să continuăm să creştem în această piaţă, unde clienţii ne privesc cu multă simpatie şi încredere, şi să devenim principalul cont bancar pentru milioane de utilizatori. Vrem să fim prima opţiune de digital banking pentru clienţii români şi să răspundem nevoilor financiare, indiferent de etapa de viaţă în care se află”, a declarat Antoine Le Nel.