Scopul cursurilor igodemy.com este de a ajuta profesioniştii, managerii şi întreprinzătorii să îşi îmbunătăţească cunoştinţele pentru a înţelege şi răspunde provocărilor inteligenţei artificiale şi a o utiliza astfel la potenţialul maxim. Cursurile sunt oferite în parteneriat cu Universitatea Româno-Americană
„Marketingul digital şi comerţul electronic joacă roluri tot mai importante în succesul şi consolidarea unei afaceri. Astfel, în 2028, 81% din veniturile din publicitatea digitală vor fi generate şi programate prin tehnici automate, potrivit studiilor. Până în 2030, soluţiile de comerţ electronic care utilizează AI vor ajunge la 16,8 miliarde USD”, declară Adina Zara, directorul programului, Profesor Asociat în marketing digital şi analiza datelor.
Aceste cursuri în format hibrid (online şi două întâlniri în campus, prezenţa fizică fiind obligatorie doar la ultima întâlnire) sunt gândite să ofere teme de studiu de actualitate pentru participanţi din toată ţara. Se pune accentul pe oportunităţile de networking, prin meet-up-uri unice în campusul universitar al Universităţii Româno-Americane, din Bucureşti, Sector 1.
Cursul „Marketing Digital & E-commerce: Performanţă cu AI”
Cursul se axează pe explorarea şi integrarea strategiilor de marketing digital şi de e-commerce cu inteligenţa artificială pentru a maximiza performanţa unei afaceri. Sunt detaliate, în premieră, programe de UX Research, pentru înţelegerea experienţei utilizatorilor pe site-uri şi în aplicaţii mobile, sau analiza datelor cu AI pentru a dezvolta strategii personalizate, necesare creşterii ratei de conversie. Module speciale sunt dedicate generării de conţinut cu ajutorul AI, optimizării SEO şi ghidurilor complete pentru campanii eficiente Google Ads.
Cursul „Social Media Marketing & Inteligenţă Artificială”
Social Media Marketing & Inteligenţă Artificială reprezintă un alt curs de specializare postuniversitară axat pe utilizarea inteligenţei artificiale în gestionarea şi optimizarea campaniilor de marketing pe reţelele sociale. Modulele se axează pe construirea, pas cu pas, de strategii personalizate care au ca obiectiv să propulseze brandul şi afacerea în mediul online, folosind cele mai noi metode şi tehnologii. Strategiile eficiente de atragere a noilor clienţi încep cu stabilirea unor obiective clare şi o targetare precisă, bazată pe o înţelegere profundă a audienţei vizate. Aceste strategii integrează tot mai mult conţinut generat cu ajutorul inteligenţei artificiale. Cursul explorează în detaliu metodele de segmentare a audienţei, optimizarea bugetului şi monitorizarea performanţei, utilizând AI pentru a îmbunătăţi comunicarea cu potenţialii clienţi.