Transfer instant de documente între 50.000 de antreprenori, prin Rețeaua SmartBill
SmartBill rămâne o referință în ceea ce privește antreprenoriatul inovator. Modulele de Facturare și Gestiune sunt apreciate de peste 50.000 de afaceri din România, însă viziunea co-fondatorilor merge mult mai departe, înspre crearea unui adevarat ecosistem de business, în care fluxul de date să fie sigur, rapid și optimizat până în punctul maxim permis de tehnologie.
Suntem astăzi cu un pas mai aproape de îndeplinirea acestui vis, de acel ecosistem de business care să lucreze pentru antreprenori, pentru că a fost lansată Rețeaua SmartBill!
Rețeaua permite transmiterea de documente și informații între utilizatorii modulelor de Facturare și Gestiune, în mod simplu și mult mai eficient! Astfel, atunci când este emisă o factură, un aviz sau o proformă, utilizatorul are posibilitatea de a realiza acest lucru prin intermediul Rețelei, documentele fiind trimise direct în conturile partenerilor lor și echivalând cu o cerere de conexiune. În urma realizării acesteia, furnizorul și clientul său vor putea utiliza Rețeaua împreună.
Ce înseamnă acest lucru? În primul rând, timp câștigat, deoarece preluarea documentelor se face din câteva click-uri, iar cheltuielile sunt înregistrate și ele foarte ușor. Avantajul este cu atât mai mare în cazul utilizatorilor modulului de Gestiune care trebuie să înregistreze NIR-uri, deoarece Rețeaua permite ca acestea să fie preluate integral și nu produs cu produs. De asemenea, acțiunile asupra documentelor sunt realizate în mod simplificat, ceea ce se traduce printr-o comunicare optimizată între partenerii de afaceri. În fine, riscul de a mai rătăci vreun document este complet eliminat, ceea ce conferă un plus de siguranță operațiunilor de business, dar și relațiilor cu partenerii de afaceri.
Dacă nu utilizezi modulul de Facturare sau Gestiune, poate că ar fi momentul să o faci. Viitorul înseamnă interconectivitate, iar Rețeaua SmartBill este un pas uriaș înainte.
Vezi cum funcționează Rețeaua SmartBill 👇