Profit.ro | Lidl a frânat expansiunea în România. Vinde terenuri excedentare
- Profit.ro arată că retailerul german Lidl, liderul pieței de retail alimentar din România, a redus semnificativ ritmul anual de expansiune pe piața locală, deschizând în ultimii doi ani cu 70-80% mai puține magazine decât în anteriorii 3 ani.
În paralel a ajuns și la acumularea unui excedent de terenuri, pe care compania a decis să le vândă.
Ritm de expansiune redus, din 2023
Temperarea ritmului de expansiune al Lidl a început în 2023, an în care retailerul a inaugurat numai 7 magazine, și a continuat în 2024, când au fost deschise 8 magazine până la sfârșitul lunii noiembrie. Reducerea este semnificativă în contextul în care în 2022 au fost deschise 38 de unități noi, în 2021 au fost 39 de magazine deschise, iar în 2020, altele 33 de spații.
Temperarea ritmului de expansiune al Lidl a început în 2023, an în care retailerul a inaugurat numai 7 magazine, și a continuat în 2024, când au fost deschise 8 magazine până la sfârșitul lunii noiembrie. Reducerea este semnificativă în contextul în care în 2022 au fost deschise 38 de unități noi, în 2021 au fost 39 de magazine deschise, iar în 2020, altele 33 de spații.
Mai mult pe Profit.ro.
Recomandări articole Business News by termene.ro legate de AI
Termene.ro inovează cu Agenții AI.
https://termene.ro/articole/agentii_ai
Descoperă primii Agenți AI de pe Termene.
Cum funcționează Agentul AI TRM pe platforma Termene.ro – Business News
AI Asistent Task: Automatizarea task-urilor cu ajutorul AI – Business News (termene.ro)