Business News

Chatbot-ul românesc Lawen cu Inteligență Artificială oferă consiliere de business celor care nu sunt obișnuiți să meargă prea des la un avocat

18 noiembrie 2024, de , in
Loading the Amira Audio Citește articolul...

Inteligenţa artificială, începe să fie utilizată în tot mai multe domenii din economie, inclusiv în România. În prezent, AI-ul a început să apară în medicină, retail şi call centere.

Recent, tehnologia a început să îşi facă loc în România şi într-un domeniu mai puțin atins de AI. Este vorba de sectorul juridic.

Chatbot-ul Lawren.ai

Casa de avocatură Buju, Stanciu & Asociaţii a construit un chatbot – pe nume Lawren.ai – care foloseşte inteligenţa artificială pentru a „gândi“ ca un avocat. Prin urmare, Lawren.ai oferă asistență juridică celor care nu au acces la serviciile unui profesionist.

„Chatbot-ul Lawren.ai a apărut pentru că am simţit o nevoie în piaţă şi anume aceea că foarte mulţi oameni nu au acces real la informaţie juridică. Foarte mulţi oameni nu merg la avocaţi sau când merg la avocaţi merg ca la doctor – când doare – sau ca la chirurg – doar la operaţie. Nu există nicio cultură a mersului la avocat”, a explicat Marius Stanciu, partener al Buju, Stanciu&Asociaţii la emisiunii de business „ZF Live”.

Lawren.ai oferă consultanţă de business

„Ideea de consultanţă de business este foarte puţin cunoscută, doar clienţii sofisticaţi ştiu de chestia asta şi atunci ne-am gândit că există o piaţă pentru aşa ceva şi ne-am gândit că tehnologia permite în acest moment să facem un chatbot în care lumea să pună întrebări aşa cum ştie el, nu trebuie să fie foarte juridic, pentru că de foarte multe ori cineva când vine la avocat, avocatul are şi rolul de a traduce ce vreau omul acela să spună într-o formulă juridică, şi exact asta face şi chatbotul“, a mai spus Marius Stanciu în cadrul emisiunii de business ”ZF Live”.

Potrivit lui Marius Stanciu, Lawren.ai se foloseşte de tehnologiile din spatele unor instrumente AI deja cunoscute, cum ar fi Chat GPT. Ceea ce aduce nou tool-ul dezvoltat de echipa Buju, Stanciu & Asociaţii sunt „agenţii AI”, este că soft-ul scanează bazele de date pentru răspunsuri optime la întrebările utilizatorilor.

Adaptarea soluțiilor de pe piață

„În esenţă, această transformare a întrebării se numeşte chain prompting. Folosim cam tot ce există acum pe piaţă ca modele de limbaj, Chat GPT, Bart, Grog. Nu ai cum să nu te foloseşti de ele. Firmele care le fac investesc miliarde. Nu ai cum să construieşti un model de limbaj de la zero. Sunt variante corporate care îţi permit să le foloseşti resursele şi puterea lor de calcul. Noi am reuşit să programăm o tehnologie de ai agents, care se duc în bazele de date şi extrag răspunsurile corecte” a mai declarat Marius Stanciu la ZF Live.

Recomandări articole Business News by termene.ro legate de AI

Termene.ro inovează cu Agenții  AI.

https://termene.ro/articole/agentii_ai

Descoperă primii Agenți AI de pe Termene.

Cum funcționează Agentul AI TRM pe platforma Termene.ro – Business News

Cum funcționează Chat Asistent AI pe Termene.ro: Un pas înainte în dezvoltarea afacerii tale – Business News

Corectorul AI „Purteanu”: Platforma Termene lansează funcția de corectare și imbunătățire a textelor – Business News

AI Recorder: Transformarea Inovației Digitale în Soluții Practice pentru Afaceri – Business News (termene.ro)

AI Asistent Financiar: Instrumentul Digital care Revoluționează Analiza Financiară la Termene.ro – Business News

AI Asistent Task: Automatizarea task-urilor cu ajutorul AI – Business News (termene.ro)

Începe să iei decizii bazate pe date
Alege una dintre soluțiile Termene.ro