Cele mai bune decizii se bazează pe informații sigure și prompte. Creează-ți cont gratuit și ai acces la informații oficiale, actualizate în timp real, despre toate firmele din România.
Vezi cifra de afaceri, profitul și datoriile oricărei firme, exprimate grafic, pe ultimii 10 ani
Ai acces la informații esențiale ca să poți contacta potențialii parteneri de afaceri
Afli spețele din justiție ale firmei verificate, grupate pe județe, materie juridică și stadiu procesual
Sunt 50 de criterii de selecție în cea mai rapidă și mai complexă bază de date despre companii
Verifici sau raportezi companiile rău-platnice și dai în colectare facturile depășite
Primești notificări dacă autoritățile iau decizii care îți afectează direct compania (anulare TVA, datorii la buget etc.)
Găsești instantaneu informații financiare sau juridice, în formă brută sau rapoarte avansate, despre orice firmă din România. Din surse sigure, legale și actualizate în timp real.
Rapoarte online pentru companii din peste 20 de țări, ca să știi mai multe despre partenerii tăi externi înainte să începi o colaborare.
Intră în afaceri cu parteneri de încredere. Verifică firmele care nu-și plătesc la timp facturile, raportează propriii datornici și recuperează-ți creanțele.
Vrei să-ți crești afacerea, dar e important s-o faci sănătos. Folosește BizZilla ca să găsești noi direcții de business sau noi clienți și pentru analiza concurenței.
Îți creezi un portofoliu cu dosarele de interes pentru tine. Le urmărești ușor fiindcă primești notificări când apar modificări și alerte pentru termene.
Aplici direct din platformă, pentru un credit la TBI Bank. Număr minim de documente trimise online, fără drumuri la bancă. Răspuns în 24H.
În viață nu poți controla chiar totul, dar poți controla informațiile de business dacă folosești instrumentele potrivite. Iar informația e putere.
de informații la care ai acces instantaneu
efectuate din 2015
care au încredere în noi, din 2015
Segmentarea pieței urmărește identificarea grupurilor de consumatori cu aceleași caracteristici (tipuri de piețe), pentru a adapta produsele și marketingul acestora într-un mod eficient pentru respectivele grupuri. Ce înseamnă segmentarea pieței? Segmentarea pieței este un termen de marketing care se referă la agregarea cumpărătorilor potențiali în grupuri sau segmente de piață cu nevoi comune și […]
Cu toții suntem interesați de contracte noi. Vrem să câștigăm clienți și vrem ca aceștia să fie mulțumiți și să ne recomande. Vrem să livrăm sau prestăm servicii și să fim plătiți. Un singur client neplătitor ne poate anula marja comercială pe care o obținem de la patru sau mai mulți clienți bun-platnici. Clienții care […]