Business know-how

Segmentarea pieței: Importanță, tipuri și exemple

Segmentarea pieței urmărește identificarea grupurilor de consumatori cu aceleași caracteristici (tipuri de piețe), pentru a adapta produsele și marketingul acestora într-un mod eficient pentru respectivele grupuri.   Ce înseamnă segmentarea pieței? Segmentarea pieței este un termen de marketing care se referă la agregarea cumpărătorilor potențiali în grupuri sau segmente de piață cu nevoi comune și […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
2 martie 2021
6 minute de citit
Cod Unic de Înregistrare: Ce este și cum se obține

În România, pentru autorizarea funcționării, un comerciant are nevoie de înregistrarea fiscală la Registrul Comerțului. O firmă primește un Cod Unic de Înregistrare după ce  se înregistrează la Registrul Comerțului, odată cu eliberarea certificatului de înregistrare a acesteia. Dacă ai nelămuriri cu privire la aceste aspecte, îți oferim mai jos câteva date despre ce este […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
2 martie 2021
5 minute de citit
Marketing strategy - cei 4P

  Cei 4P sunt cele patru elemente majore care au făcut posibilă definirea „mixului de marketing”, adică toate alegerile și acțiunile implementate de companie pentru a satisface piața și clienții săi. Cei 4P stabilesc poziționarea companiei pe piața pe care activează.   Mixul de marketing reunește toate deciziile de marketing și acțiunile întreprinse pentru a […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
22 februarie 2021
11 minute de citit
Cum să-ți creionezi harta cu potențialii clienți pe termene.ro

Dacă știi de unde să începi, în ce direcție să te îndrepți, la ce să te aștepți, totul pare mai simplu. Cu arma potrivită, vânătoarea de clienți devine floare la ureche.   BizZilla-un instrument ce îți poate fi de folos BizZilla este instrumentul termene.ro care face magie atunci când vine vorba despre analiza și studierea […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
19 februarie 2021
4 minute de citit
Cum să verifici și monitorizezi partenerii pentru a evita pierderile în afaceri

Ești antreprenor și administrezi o firmă care dorește să supraviețuiască și să prospere într-un context dificil, cu evoluție imprevizibilă și legislație haotică?   Crezi că propriii tăi clienți sunt un activ solid, pe care poți construi viitorul afacerii tale, printre puținii aliați pe care te poți baza? Portofoliul propriu de clienți este un factor care […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
19 februarie 2021
5 minute de citit
Metode de promovare online, pentru îmbunătățirea vânzărilor

A avea o pagină web nu este, întotdeauna, suficient. Dacă încercăm să vindem un produs sau un serviciu pe Internet, e clar că vrem ca foarte mulți oameni să știe despre oferta noastră. Promovarea este unul dintre instrumentele fundamentale de marketing prin care compania transmite calitățile produsului sau serviciului său clienților, astfel încât aceștia să […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
15 februarie 2021
13 minute de citit
Analiza PEST(LE): Ce presupune, importanță în afaceri și exemple

Tendințele politice, economice, tehnologice și socio-culturale influențează în mare măsură orice afacere. Deși unii antreprenori își concentrează atenția mai mult asupra mediului intern al companiei și micromediului reprezentat de furnizorii externi, clienții sau concurența, macromediul joacă și el un rol important în succesul unui business. Managerii responsabili trebuie să cunoască foarte bine piața pe care […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
15 februarie 2021
8 minute de citit
Ce este și cum se realizează o diagramă Gantt

Diagrama Gantt reprezintă un instrument deosebit de important pentru analiza și planificarea proiectelor. Aceasta ilustrează grafic un program complex de activitate care ajută la planificarea, coordonarea și urmărirea sarcinilor specifice. O schemă Gantt este ușor de înțeles și de realizat și poate fi folosită pentru pregătirea proiectelor și stabilirea perioadei de desfășurare a acestora, în […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
12 februarie 2021
7 minute de citit
Cum se intocmeste statul de plata

Conform prevederilor legislative în vigoare în România, orice companie care are angajați trebuie să dețină un document privitor la drepturile salariale ale acestora. Statul de plată sau statul de salarii, cum mai este denumit, cuprinde calculul drepturilor bănești ale angajaților, dar și al contribuțiilor de asigurări sociale ale acestora, impozitul sau alte datorii.   Ce […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
10 februarie 2021
4 minute de citit
Strategii de marketing online

Pentru orice tip de afacere, atât tradițională, cât și din mediul online, este nevoie de o strategie eficientă pentru o acoperire cât mai bună a pieței. Ca urmare a evoluției accelerate a mediului online și a creșterii continue a pieței de e-commerce, o afacere trebuie să aibă o strategie bine pusă la punct și în […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
5 februarie 2021
7 minute de citit
Povești de la Termene: cum se făceau afaceri acum 20 de ani

Acum 20 de ani făceam afaceri după „legea junglei”. Era singura care funcționa. Nu știam cu cine urma să colaborăm. Ne aruncam orbește în speranța că vom avea noroc să dăm peste niște parteneri cinstiți.   Stăteam de vorbă cu un utilizator al platformei noastre zilele acestea și îmi povestea cum a început pentru el […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
2 februarie 2021
6 minute de citit
Performanta sectoriala companii

Un antreprenor din Timișoara ne-a împărtășit experiența lui în ceea ce privește importanța analizării constante a firmelor la care este acționar, dar și a competitorilor.   “Cu mulți ani în urmă, cu ocazia procesului de privatizare în masă, am luat decizia să nu rămân la oala mare a unui SIF (FPP), ci să îmi transform […]

Termene.ro
scris de Termene.ro
28 ianuarie 2021
5 minute de citit

Discută direct cu un consultant Termene

Sau creează-ți un cont gratuit acum!