Are 31 de ani și și-a început traseul profesional în domeniul telecom. „Ca orice român care se respectă”, Sorin a lucrat peste un an în Anglia, după care s-a întors în România. Înainte de a se alătura echipei Termene a lucrat o vreme în domeniul bancar. 

Care este rolul tău în echipa Termene?

Rolul meu este acela de Customer Success Manager. Mai exact, mă ocup de administrarea clienților Termene, mențin relația cu aceștia și mă asigur că soluțiile de business oferite sunt cele potrivite și utilizate la capacitatea lor maximă. 

Poți să ne povestești un moment rewarding din perioada asta?

Deși lucrăm în mod remote de atâta timp, m-am bucurat să am șansa de a-i ajuta pe colegii noi cu informații și sfaturi, contribuind puțin la acomodarea lor în echipa noastră. 

Ce-a fost cel mai greu pentru tine de când a început pandemia?

Să stau închis în casă. Mi-a lipsit foarte mult contactul cu ai mei colegi. 

Pe de altă parte, ce te-a învățat perioada asta?

Răbdare și înțelegere. Cred că fiecare dintre noi am fost datori să oferim un dram în plus de înțelegere și compasiune. 

Cum ți-ai amenajat spațiul în care lucrezi de-acasă?

Am folosit spațiul pe care deja îl amenajasem. Iar de la birou am păstrat, bineînțeles, poza cu fiica mea. 

Două recomandări din partea lui Sorin: Arta Războiului, de departe. Iar un film cred că ar fi Cloud Atlas.” 

 

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 50.000 de companii au acces zilnic la platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe