Rețeaua de magazine de bricolaj Dedeman, înființată în 1992 de frații Dragoș și Adrian Pavăl din Bacău, se află într-un continuu proces de extindere la nivel național, Oradea, Giurgiu, Satu-Mare, Slobozia (jud Ialomița) și Bucureștiul aflându-se pe harta extinderii retailerului.
actionari_dedeman
Acum Dedeman operează o rețea de 42 de magazine, care acoperă toate regiunile țării, și vrea să ajungă la 50 de unități în următorii doi ani.
Magazinele au suprafete cuprinse intre 7.500 si 18.000 de metri pătrați, oferind o gamă de peste 45.000 de produse.
Dedeman este singurul retailer de bricolaj care s-a extins puternic în perioada crizei și ale cărui afaceri au crescut de aproape patru ori între anii 2008 – 2014, la 3,4 miliarde lei (760 milioane euro) anul trecut, iar profitul net a crescut de circa șase ori în aceeași perioadă, la 416 milioane de lei anul trecut.
Cu ajutorul Termene.ro am analizat istoricul financiar al Dedeman.
indicatori_dedeman
Afacerile Dedeman se vor apropia în acest an de un miliard de euro.
Concurenții Dedeman pe piața de bricolaj, estimată la aproape 3 miliarde euro sunt Brico Depot, Praktiker și Leroy Merlin.

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 50.000 de companii au acces zilnic la platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe