Nu am întâlnit până acum un litigator care să îmi spună exact câte dosare de instanță urmărește sau are în lucru.
Nu cred că există un raport transmis într-un departament de litigii care să fie exact, la virgulă.
Când depășești aproximativ 50 de dosare pe care trebuie să le urmărești în instanță, ai nevoie de un instrument care să livreze informația corect.
Ca litigator ai nevoie să afli în timp util ce s-a întâmpla în dosare și câte termene urmează să ai în următoarea perioadă.
Ca manager al unui departament juridic, ar trebui să știi:
• numărul total de dosare ale companiei
• obiectul dosarelor
• care e situația lor pe un interval de timp (numărul, stadiul lor etc.)
Pentru centralizarea informațiilor, în majoritatea situațiilor se apelează la un tabel unde sunt aruncate cifre folosind criteriile de mai sus, în funcție de sistemul de raportare.
Chiar dacă litigiile sunt externalizate, tot ai nevoie de control asupra dosarelor. Ar trebui să știi câte termene a avut un dosar, și de ce timesheet-ul indică valorile respective.
Cum poți deține controlul dosarelor fără a arunca într-un Excel niște cifre si să pierzi o zi de muncă din viața unui angajat?
Primul pas ar fi să cauți dosarele de instanță ale companiei.
1. Cauți firma și faci o verificare aici https://termene.ro/firme
2. Accesezi secțiunea Dosare de instanță din pagina detalii firmă
dosare-instanta-firma
3. Folosești filtrele pentru:
a. Sortare – În ordinea în care au fost înregistrate
b. Harta instanțelor – la ce instanțe sunt dosarele
c. Toate – obiectul dosarelor
d. Materia juridică
e. Data de la / până la – intervalul de timp pentru care ai nevoie de raport
4. În funcție de rezultatele obținute poți merge pe dosarul de interes. Cu un click pe numărul unic de instanță, găsești:
a. Traseul dosarului – un istoric al etapelor prin care a trecut dosarul
b. Cate zile au trecut de la înregistrarea lui
c. Poți solicita un raport PDF pentru a prezenta situația punctuală
5. Apeși pe Monitorizează acest dosar pentru a primi alerte, dar și pentru a-l include în sistemul de rapoarte. Următorul pas ar fi să adaugi toate dosarele la monitorizare. Odată adăugate la monitorizare dosarele, poți să extragi date precum:
• Materiile juridice unde ai cele mai multe dosare
• În ce stadiu sunt acestea
• Numărul de ședințe și statusul lor
rapoarte-dosare-1
rapoarte-dosare-2
Așadar, data viitoare când trebuie să transmiți raportul pe litigii, folosește un instrument care îți oferă date concrete, actualizate după fiecare ședință.

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 50.000 de companii au acces zilnic la platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe