Ai nevoie de servicii juridice moderne? O casă de avocatură care se ghidează după principiul New Law îți va oferi întotdeauna avantajul unei comunicări moderne prin intemediul tehnologiei de ultimă generație și cele mai eficiente soluții. Nevoile tale vor fi înțelese cu adevărat, iar noțiunile de drept îți vor fi explicate pe înțelesul tău, chiar dacă nu deții cunoștințe în domeniul juridic.   

În plus, dacă vei apela la o casă de avocatură care funcționează în baza principiului New Law nu vei mai plăti pentru statul la cozi sau copiatul unor documente. Onorariul se va stabili fix pentru necesitatea ta, similar unui abonament care poate fi schimbat în orice moment, în funcție de serviciile de care ai nevoie, cum ar fi consultanță în achiziții publice.    

Prima casă de avocatură din România care practică principiul New Law este NZA (Nicolescu, Zorin și Asociații) și acoperă mai multe ramuri ale dreptului, printre care și Achizițiile Publice. Contractele din acest domeniu se atribuie pe baza unei proceduri stricte, conform Legii nr. 98/2016 privind achiziiile publice, actualizată la data de 04 iunie 2018.    

Având în vedere că orice încălcare a legii poate aduce contravenții și sancțiuni grave pentru orice societate comercială sau instituție, este recomandat să apelezi la un avocat care să îți ofere consultanță în achiziții publice. Scopul specialiștilor în acest domeniu este să preîntâmpine eventualele probleme și să se asigure că demersurile prin care sunt realizate aceste operațiuni respectă procedurile de atribuire a contractelor.   

În plus, avocații care oferă consultanță în achiziții publice organizează concursuri și găsesc diverse soluții, tehnici sau instrumente cu privire la aceste contracte.  

Prin urmare, iată cum te poate ajuta un specialist în consultanță achiziții publice de la NZA: 

– îți oferă consultanță juridică cu privire la interpretarea și aplicarea normelor pentru procedurile specifice ale achizițiilor; 

– identifică eventualele încălcări ale legislației și analizează cu atenție documentația de atribuire; 

– pregătește actele de calificare și stabilește dacă acestea sunt în conformitate cu documentația de atribuire; 

– pregătește toate cererile necesare clarificării situațiilor, dar și răspunsurile la eventualele cereri de clarificare emise de autoritățile contractante; 

– pregătește acordurile de subcontractare și acordurile de asociere; 

– oferă consultanță pentru negocierea, încheierea și îndeplinirea acordurilor în domeniul  achizițiilor publice.   

Totodată, avocații specializați în consultanță achiziții publice, împreună cu operatorii economici, evită următoarele riscuri:  

  1. Licitații desfășurate în condiții incorecte. Un specialist în consultanță achiziții publice va examina documentația depusă pentru licitație, de la anunțul de intenție, până la atribuirea ofertei câștigatoare. Avocatul va descoperi imediat greșelile și le va corecta, iar în plus, va supraveghea negocierile la momentul acordurilor finale. 
  1. Probleme cu Legea nr. 98/2016 și alte reglementări conexe naționale sau Regulamente UE. Un avocat specializat în consultanță achiziții publice poate preîntâmpina problemele și te va ajuta să dezvolți cele mai eficiente strategii cu privire la reglementarea procedurilor de achiziții publice și licitații publice; 
  1. Câștigarea licitațiilor. Poate apărea situația în care licitezi și pierzi concursul, însă poți urma calea contestației unui contract de atribuire sau a altor oferte desemnate câștigatoare. Dacă vei opta pentru servicii de consultanță în achiziții publice, vei avea la dispoziție soluții și căi de atac cu privire la atribuirea acestor contracte. 

În concluzie, dacă ai nevoie de servicii juridice profesioniste, apelează la casa de avocatură NZA. Specialiștii în consultanță achiziții publice îți vor oferi cele mai noi soluții pentru ca tu să nu ai nicio grijă! 

  

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 50.000 de companii au acces zilnic la platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe