Dacă știi de unde să începi, în ce direcție să te îndrepți, la ce să te aștepți, totul pare mai simplu. Vânătoarea de clienți devine floare la ureche. Cu arma potrivită, desigur. 

 

BizZilla este instrumentul termene.ro care face magie atunci când vine vorba despre analiza și studierea piețelor țintă și identificarea prospecților ideali. Evident, în combinația optimă cu verificarea detaliată a unor firme cu care te afli deja în discuții avansate din perspectiva poziționării lor pe piață, a datoriilor înregistrate și sănătății lor financiare. 

 

Cu BizZilla ai acces la aproape 2 milioane de companii și poți alege dintre 50 de filtre pentru a face selecții de firme care se potrivesc targetului tău de vânzări.  

 

Pentru început, faci o selecție de firme între aceste 2 milioane de posibilități în funcție de codul CAEN, județul / localitatea unde au sediul și cifra de afaceri. 

 

  • Dacă vrei să afli ce fel de companii – mici, medii, mari – se găsesc într-o anumită localitate și industrie (cod CAEN), folosești filtrul „mărime” pentru a alege doar firmele mijlocii sau mari ori selectezi coloana „cifră de afaceri” și ordonezi descrescător lista de firme selectată.

 

  • Poți compara densitatea firmelor comparându-le cu același cod CAEN din două localități învecinate, din județele aflate în aceeași regiune sau numărul de companii din aceeași industrie înființate în ani diferiți, cu vechimea pe piață cuprinsă între 10 și 15 ani, de exemplu. 

 

  • Pentru a ști cine este competiția ta din aceeași zonă, poți să îți studiezi concurența selectând companiile cu același cod CAEN al activității principale ca și cel al firmei tale și care au puncte de lucru active în aceeași localitate. 

 

  • Poți selecta o anumită firmă prospectată deja de tine și, cu ajutorul comparației sectoriale, poți vedea care este topul firmelor concurente cu aceasta dintr-un anumit județ sau din întreaga țară.  

 

Evoluția cifrei sale de afaceri, viteza de rotație a furnizorilor comparată cu media sectorială pe grupă CAEN, lichiditatea, limita sa de credit și capacitatea de plată, marja de profit cu care lucrează și datoriile pe care le înregistrează te pot ajuta să îți dai seama cât de mult îți dorești acea firmă în portofoliul tău de clienți, care este comisionul pe care ți-l pot aduce vânzările către ea, cât de mare e intensitatea concurențială pe acea piață-țintă și care sunt argumentele de vânzări pe care trebuie să le pui în valoare („muniția” de discounturi și oferte speciale).

 

Pentru firmele din selecția ta optimă de prospecți vizați poți afla datele de contact (telefonul și adresa). Selecțiile realizate pot fi apoi salvate și exportate în Excel. 

 

A venit rândul tău să optezi pentru un pachet de servicii pe termene.ro. Tool-ul de prospectare BizZilla se adaugă gratuit la oricare abonament din oferta termene.ro pe care îl achiziționezi. Poți alege să achiziționezi doar acest modul sau poți cumpăra separat credite termene.ro pentru a verifica un număr suplimentar de firme client față de cele incluse gratuit în pachetul tău. 

 

 Îți urăm vânzări reușite și recoltă bogată cu termene.ro

Testează gratuit BizZilla 8 zile – creează acum un cont

 

 

Despre Termene.ro

Termene.ro este o companie înființată în anul 2014 din dorința de a permite companiilor identificarea oportunităților de afaceri și evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă și foarte ușor de utilizat. Peste 70.000 de companii folosesc platforma completă care oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

Distribuie mai departe