Care sunt cele mai importante investiții într-o agenție de marketing
În Articol
În fiecare an, tot mai multe companii creează bugete mai mari pentru strategiile lor de marketing. Ceea ce înseamnă că vor apela la serviciile agenției tale la un moment dat. Dar și că numărul agențiilor de marketing este în creștere pentru a acoperi cererile. Iar acest lucru va supune afacerea ta presiunii de a oferi servicii inovative, anticipând tendințele viitoare pentru creșterea bazei de clienți.
Dar cum poți rămâne în top pe piața concurențială? Investind! Iată care sunt cele mai importante investiții în agenția ta de marketing:
Website optimizat
Ca agenție digitală de marketing, website-ul reprezintă cartea ta de vizită către lumea exterioară. Dacă anumite funcții nu pot fi accesate de clienți sau nu sunt optimizate pentru mai multe device-uri, companiile își vor muta rapid atenția către altă agenție pentru a găsi ceea ce au nevoie.
Ce trebuie să includă site-ul web al agenției tale de marketing pentru a fi optimizat corespunzător:
- Design receptiv și intuitiv pentru toate tipurile de clienți;
- Viteză de 2000 – 3000 milisecunde pentru încărcarea paginilor;
- Butoane pentru încurajarea conversiilor de clienți potențiali;
- Optimizare pentru căutările organice – accent pe cuvinte cheie.
Programe software de marketing
Perioada pandemică ne-a arătat că serviciile digitale pot fi eficiente dacă funcționează unitar, organizat. Iar acest lucru este posibil de atins dacă, nu se fac investiții în platformele și programe de software de marketing. Există o gamă largă de aplicații care pot eficientiza procesele de afaceri din agenție, de la comunicarea internă și externă, până la crearea planurilor lunare și mostrelor pentru clienți.
Programele software pentru serviciile de marketing ajută de asemenea la cercetarea pieței pentru crearea unor strategii eficiente. Pe scurt, pot colecta și analiza informații greu de gestionat manual.
Spațiu de birouri și echipamente
O agenție de marketing nu poate funcționa la potențial maxim într-un sistem de lucru la distanță. Varianta optimă atât pentru angajați, cât și pentru productivitatea afacerii este mediul de lucru hibrid.
Ca agenție de marketing, va trebui să planifici numeroase întâlniri cu clienții pentru crearea brief-ului și pentru unele debriefing-uri, pentru ședințele (brainstorming) cu echipa și crearea strategiilor pentru atingerea obiectivelor. Iar acest lucru impune necesitatea unui spațiu de birouri. Spațiul de birou joacă un rol important în susținerea imaginii de brand, așa că oferă acestei investiții o atenție deosebită.
De asemenea, un spațiu de birouri are la rândul său nevoie de echipamente specifice. De exemplu, anumite activități de marketing necesită utilizarea unei imprimante de tip inkjet. De ce? Pe Roelgroup.com găsești imprimante de tip inkjet care produc rezultate de înaltă calitate la viteze care îmbunătățesc productivitatea și eficiența. Echipa de marketing va putea să prezinte clienților mostre de postere, broșuri, cărți de vizită și alte tipuri de produse care necesită tipărire pentru desfășurarea strategiei.
Cloud Computing
Resursele de cloud computing oferă multe beneficii unei agenții de marketing – atât mai mult încât majoritatea companiilor (potențiali clienți) își migrează infrastructurile și datele către servicii și platforme de cloud.
Principalul avantaj al platformelor de cloud este că oferă acces utilizatorilor înregistrați (deci în siguranță) asupra informațiilor stocate. Aceștia pot verifica, modifica și distribui documentele din cloud cu alți membrii ai echipei sau cu clienți.
Totodată, serviciile cloud sunt rapide. Acestea pot fi distribuite în întreaga lume, astfel încât utilizatorii să obțină o conexiune rapidă, indiferent de poziția lor geografică.